טוטנהאם לא תמכור את הארי קיין לקבוצה בפרמיירליג

הארי קיין
הארי קיין | Catherine Ivill/Getty Images

לאחר שנטען כי בעלי התרנגולים הציב תג המחיר של 200 מיליון ליש"ט, ב"סקיי ספורט" הפריכו זאת וטענו שהחלוץ לא צפוי לעזוב. עם זאת, הצעה מקבוצה ממדינה אחרת עשויה לשנות את התמונה

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

בסך הכל יממה חלפה מאז שהכותרות באנגליה עסקו בכך שהבעלים טוטנהאם דניאל לוי הציב תג מחיר של 200 מיליון ליש"ט על הארי קיין, הבוקר (שני) כבר הגיעה ההכחשה הגורפת: קפטן התרנגולים וכוכב נבחרת אנגליה לא הולך לשום מקום.

בדיווח המקורי, שפורסם ב"דיילי מייל", נטען שלוי אישר כי אם מנצ'סטר יונייטד רוצה את קיין בן ה-26, היא תצטרך לשלם עליו 200 מיליון ליש"ט (כ-228 מיליון יורו) – סכום שסביר שנזרק גם על סמך דבריו של מנג'ר השדים אולה גונאר סולשיאר, לפיו "יש לנו את הכסף לצרף שחקנים שנרצה". 

עם זאת, ב"סקיי ספורט" נכתב הבוקר שעל אף מגפת הקורונה וההשלכות הכלכליות הקשות שחומרתן עוד תתבהר בהמשך, לטוטנהאם אין שום כוונה למכור את החלוץ שלה למנצ'סטר יונייטד או לכל קבוצה אחרת. אבל, וזה אבל משמעותי, לא צוין אם הצעות ממדינות אחרות יידחו גם כן. כידוע, ללא כל קשר לקיין, המנג'ר ז'וזה מוריניו דורש חיזוק בקיץ ולא אחת הוא דיבר על הצורך של הקבוצה לצרף חלוץ נוסף לסגל, לצדם של קיין ושל יונג מין סון.


קיין. שבתיאטרון החלומות לא יבנו עליו (Adam Davy – PA Images / Contributor)

קיין, שנפצע בינואר פעם נוספת ואמור היה לשוב למגרשים ממש בימים אלה, שוחח לאחרונה ברשתות החברתיות והודה שהוא מתוסכל מהסיטואציה מכך שטוטנהאם לא זוכה בתארים ואמר שהוא בהחלט יצטרך לשקול עזיבה אם הקבוצה לא תתחרה על תארים: "אני לא יכול לומר שכן ואני לא יכול לומר שלא. אני אוהב את טוטנהאם ותמיד אוהב, אבל תמיד אמרתי שאם ארגיש שהקבוצה לא בדרך הנכונה אז אני לא אחד שפשוט יישאר, אלא שחקן שאפתן שרוצה להיות אחד הטובים בעולם – אז זה לא אומר שאשאר בטוטנהאם לעולמים, אבל גם לא אומר שלא. השנים האחרונות היו נהדרות, אבל מסיבות שונות לא זכינו בתארים למרות שאנחנו בהחלט מסוגלים לזכות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי