יבוא לקראתה? טוטנהאם החליטה לפנות למאורסיו פוצ'טינו

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Srdjan Stevanovic/Getty Images

לפי התקשורת האנגלית, הבעלים דניאל לוי שוחח עם המאמן שפוטר בחודש נובמבר וביקש ממנו לקצץ בשכרו, שעומד על כ-8.5 מיליון ליש"ט בעונה

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

מאוריסיו פוצ'טינו אמנם פוטר מתפקידו כמנג'ר טוטנהאם במהלך נובמבר 2018, אך התרנגולים עדיין משלמים את שכרו של הארגנטינאי (כ-8.5 מיליון ליש"ט לעונה) שלא חזר לקווים מאז שפינה את מקומו לטובת ז'וזה מוריניו. לאור מגיפת הקורונה והמשבר הכלכלי העצום, באנגליה מדווחים שבעלי התרנגולים דניאל לוי פנה למאמן היוצא וביקש ממנו לקצץ בשכרו על מנת לסייע למועדון, שסובל מבעיות כלכליות קשות וראשי הקבוצה מנהלים שיחות עם הארגנטינאי לגבי גובה הקיצוץ ומקווים שהוא אכן יסכים להירתם.

בנוסף לפוצ'טינו, טוטנהאם מנהלת שיחות גם עם מוריניו ושחקני הקבוצה לגבי הפחתת עשרה אחוז משכרם, כאשר המועדון נואש לקזז חלק מההפסדים הבלתי נמנעים שנגרמו כתוצאה מהתפרצות הנגיף ועצירת הכדורגל. לפי הדיווחים, טוטנהאם צריכה לשלם 637 מיליון ליש"ט עבור הלוואה שהיא לקחה לטובת בניית האצטדיון החדש ו-83 מיליון ליש"ט נוספים עבור דמי העברה לשחקנים שנרכשו במהלך הקיץ הקודם. בעקבות כך, כזכור, לאורנה הכריז לוי כי הוא יסכים למכור את הארי קיין בקיץ תמורת 200 מיליון ליש"ט.

פוצ'טינו הגיע לטוטנהאם ב-2014 והפך את הקבוצה לחברה קבועה בצמרת הפרמיירליג. תחת הארגנטינאי התרנגולים סיימו פעמיים במקום השלישי בפרמיירליג, פעם אחת במקום השני, הגיעו לחצי גמר הגביע האנגלי ובעונה שעברה רשמו את הישג השיא שלהם באירופה עם העפלה לגמר ליגת האלופות אחרי שגברו בשלבי הנוק-אאוט על בורוסיה, מנצ'סטר סיטי ואייאקס. את העונה הנוכחית פתחה טוטנהאם בצורה חלשה, ויש שיגידו נוראית, עם הפסדים לניוקאסל וברייטון, הדחה בסיבוב הראשון של גביע הליגה על ידי קולצ'סטר מהליגה הרביעית והשפלה ביתית בדמות 7:2 לבאיירן מינכן בליגת האלופות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי