סארי מודה: "היו בעיות עם שחקני צ'לסי, שילמתי על כך"

סארי והזאר
סארי והזאר | Gettyimages

מאמן יובנטוס, שעזב את סטמפורד ברידג' לאחר עונה אחת בלבד, התייחס לראשונה למערכת היחסים הבעייתית שלו בלונדון: "אני לא אחד שמדבר מאחורי הגב והערתי בעיקר על דברים שליליים. כשעזבתי רבים מהם בכו"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מאוריציו סארי חתם כמאמן צ'לסי בקיץ 2018 ואמנם הוביל את הקבוצה לזכייה בליגה האירופית והחזיר את הקבוצה לליגת האלופות, אבל אחרי שנה אחת בלבד החליט להתפטר מתפקידו.

סארי הגיע על תקן מחליפו של אנטוניו קונטה ועל אף הישגי הקבוצה, התקשה לשחזר את היכולת הטובה של הקבוצה שזכתה באליפות. לאורך זמן רב נטען כי היחסים בחדר ההלבשה מתוחים, ששחקנים הביעו את רצונם לראות את סארי עוזב ואכן בסיום אותה עונה, חרף העובדה שהיה לו חוזה לשנתיים נוספות, הוא הודיע על התפטרותו ועבר ליובנטוס.

סארי אמנם כבר בן 61, אבל הזכייה בליגה האירופית הייתה למעשה התואר הראשון בקריירה שלו. הוא פרץ לתודעה רק לאחר שב-2015 מונה למאמן נאפולי ורשם איתה שלוש שנים אדירות, ובכך השלים את קפיצת המדרגה מקבוצות תחתית צנועות לצמרת הכדורגל העולמי. הערב (שישי), בראיון לעמוד היוטיוב של יובנטוס, הוא גם דיבר לראשונה על הימים הלא קלים בסטמפורד ברידג'.

"ככל שאתה מטפס גבוה יותר על הסולם, כך קשה יותר לבנות מערכות יחסים עם השחקנים שלך. יש המון שינויים כשאתה מגיע למקום חדש וקשה ליצור מערכות יחסים. בצ'לסי היו לי קונפליקטים עם השחקנים בחדר ההלבשה, אבל ביום שהודעתי להם שאני עוזב רבים מהם בכו", חשף סארי.


היגוואין לא הצליח תחתיו וחזר לאיטליה. סארי (AFP)

"אני לא אחד שמדבר מאחורי הגב, אמרתי להם פעמים רבות מה הדברים הרעים שהם עושים ומה הטובים, אבל אני אחד שבעיקר מעיר על טעויות ושילמתי על כך. בסופו של דבר אני חושב שהם למדו להעריך אותי על מי שאני", אמר סארי.

בנוסף, דיבר על החיים באנגליה: "לא הייתי חי שם אם לא הייתי עובד שם. אני לא מבין איך איטלקים יכולים לגור בלונדון. אבל בכל הנוגע לכדורגל, זה סיפור אחר לגמרי – אני מתגעגע לפרמיירליג. הרמה גבוהה, האווירה שם יוצאת דופן, אפילו אוהדי היריבה מבקשים להצטלם איתך ובחיים לא שמעתי קריאות גנאי או קללות. האצטדיונים תמיד מלאים שם וזה בכלל לא משנה מול מי משחקים. זה פנטסטי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי