הארי מגווייר: "אנחנו חייבים להתחרות על האליפות"

הארי מגווייר
הארי מגווייר | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

קפטן יונייטד לא מתחרט על שהגיע לאולד טראפורד ("זה מועדון ענק") ומרוצה מהשיפור בקבוצה ("היה מאוד קל להבקיע נגדנו") אך יודע: "אנחנו רחוקים מהמקום בו אנחנו רוצים להיות". וגם: פוגבה ופרננדש

(גודל טקסט)

בעשור האחרון שיאי העברות נשברים לעתים תכופות, אבל בכל זאת כשהארי מגווייר הגיע למנצ'סטר יונייטד בקיץ בתמורה ל-80 מיליון ליש"ט – הייתה עליו מעמסה כבדה מאוד. ככה זה עם טייטל "שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה". השתלבותו במועדון הייתה לא פשוטה בכלל. לצד הכישלון הקבוצתי, הבלם האנגלי ספג לא מעט ביקורות. בתחילת 2020 הוא מונה לקפטן, ואולי זו אחת הסיבות שהוא נראה אחרת. האנגלי התראיין ל"סקיי ספורטס" וסיפר על השיפור הגדול של הקבוצה, על ברונו פרננדש ופול פוגבה והצהיר: עם כל הכבוד לתקופה הטובה, מנצ'סטר יונייטד שואפת ליותר.

מגווייר אמר בפתח דבריו: "אני חושב שאפשר לראות מתחילת העונה שאנחנו נראים הרבה יותר טוב. ידעתי כשהגעתי למנצ'סטר יונייטד שמדובר בתהליך ויהיה לא פשוט. אנחנו בדרך ליישם את הסגנון שלנו". לאחר מכן הבהיר: "אל תבינו אותי לא נכון, יש המון היבטים שעלינו לשפר כדי להגיע למקום שאנחנו רוצים להיות בו. אנחנו רוצים לאיים על אליפות ולא להסתפק בקרב על הטופ 4. אני בטוח שנגיע לשם".

מאז ההפסד 2:0 לברנלי בינואר, יונייטד שמרה על שער נקי בתשעה מתוך 11 משחקיה ולא הפסידה – שמונה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. הקפטן התייחס לשיפור בהגנה: "שחקנים פצועים חזרו, הצעירים הוסיפו תחרות ויש שיפור אישי וגם קולקטיבי. לפני התקופה הטובה שלנו, הייתה לנו אחת ההגנות הגרועות בליגה, ידענו שכך זה לא יכול להישאר. כעת, לוק שואו משחק ממש מאחור. אריק באיי הוסיף כשחזר לשחק וגם ארון ואן ביסאקה ו-ויקטור לינדלוף נראים טוב".


מגווייר. יונייטד השתפרה משמעותית ( Laurence Griffiths/Getty Images)

מעבר לשיפור ההגנתי, הצטרפותו של ברונו פרננדש, שנבחר לשחקן החודש בפרמיירליג, תרמה הרבה לקבוצה. "הוא היה במריק מרגע שהצטרף, במגרש האימונים וגם מחוצה לו. הוא מנהיג והוא רוצה לנצח. אפשר להגיד שהוא חונך אחרים. הוא נתן לנו הרבה יצירתיות באמצע, הרבה יותר חיים. משהו כמו שאתה (פנה למראיין, שחקן העבר גארי נוויל) אמר שהיה חסר לנו בשנים האחרונות. אני בטוח שהוא עוד ישתפר".

"יש לנו גם את פול פוגבה כשיחזור ואני בטוח שהוא ירים את המשחק שלנו עוד יותר, תהיה לנו תחרות קשה במרכז השדה. כל אחד יודע שעליו להילחם על המקום בהרכב ולאחר מכן לשמור עליו, זה יועיל לקבוצה.

האם הוא מרוצה מכך שבחר ביונייטד: "כן, בהחלט, זה מועדון כל כך גדול, אייקוני. ברגע שידעתי שהם רוצים אותי – היה חשוב לי להגיע לכאן. הייתי מרוצה מרגע שראיתי איך המועדון מנוהל. היה ברור לנו שיש תקופות קשות בדרך, אבל תמיד הרגשנו שנחזור למסלול הנכון. אני בטוח שהעונה הבאה תהיה טובה יותר. זה יותר ממועדון כדורגל, אני רואה איך כולם מתנהגים בזמן המשבר, כמה קלאסה יש. זו ממש קהילה". הבוקר דווח בממלכה כי יונייטד סיכמה כמעט את כל הפרטים בהעברתו של ג'יידון סאנצ'ו. אין ספק שמרחפות רוחות חדשות באולד טראפורד.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי