מסוט אוזיל ושני שחקנים נוספים מסרבים לקצץ בשכר

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | IAN KINGTON/IKIMAGES/AFP via Getty Images

על אף שהוא המשתכר הבכיר בארסנל, על פי הערכות זוכה לכ-350 אלף ליש"ט בשבוע, הקשר הגרמני הבהיר כי הוא לא מוכן בשלב זה לוותר על כספו

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

אף פעם לא שקט בארסנל. בסך הכל ארבעה ימים אחרי שדווח בממלכה על סיכום בין שחקני ארסנל להנהלה בנוגע לקיצוץ בשכרם בעקבות מגפת הקורונה והשבתת הכדורגל בתמורה לתמריצים ובונוסים, מתברר כי יש שלושה שחקנים שמתנגדים לכך ומונעים את החתימה על המתווה. אחד מהם, יש שיגידו באופן לא מפתיע, הוא מסוט אוזיל.

שחקני ארסנל כבר סיכמו על קיצוץ בגובה 12.5 אחוז משכרם כשבתמורה הבונוסים שונו לטובתם בצורה משמעותית מאוד, כך שהעפלה לליגת האלופות משמעותה חזרה לחוזיהם המקוריים, למשל, אולם שלושה שחקנים מתנגדים ואחד מהם הוא הקשר הגרמני שכבר קרוב לשנתיים מוזכר פעם אחר פעם כמי שהתותחנים מעוניינים בפרידה ממנו והוא מצדו מסרב.

אוזיל, שכנראה שלא רבים זוכרים שהאריך את חוזהו בארסנל רק בפברואר 2018 עד קיץ 2021, אמנם חזר לתמונת ההרכב תחת מיקל ארטטה, אולם בשנה וחצי האחרונות מצא את עצמו מבלה בעיקר על הספסל ואפילו ביציע. גם כשארסנל קיוותה להצליח להשתחרר מחוזהו, הוא סירב בתוקף וסוכנו לא אחת הצהיר על כך שהוא מעוניין לסיים את חוזהו בלונדון.


ארטטה ואוזיל (IAN KINGTON/IKIMAGES/AFP via Getty Images)

אוזיל הוא בכיר המשתכרים במועדון, חוזהו מוערך בכ-350 אלף ליש"ט בשבוע, ועל פי הדיווח ב"דיילי מייל" הוא מוכן לדחות את שכרו בתקופה ממושכת ואף לסייע לארסנל בכך שלא ישולמו לו יותר מ-12.5 האחוז עליהם סוכם עם השחקנים, אך בשלב זה מסרב לקצץ ומוכן רק לדחות את התשלומים.

נציגיו של השחקן סירבו להגיב לפניית "דיילי מייל" וכך גם ארסנל בטענה שאין בכוונת המועדון לדבר בתקשורת על חוזי שחקנים, אבל עוד לפני הפרסום הבוקר סיפר סוכנו כי על שחקנים לסרב לקצץ בשלב זה, עד אשר יתבררו הנזקים הכלכליים האמיתיים של הקורונה. לטענתו, קבוצות עדין יכולות לסיים את העונה ברווחים דומים לאלו של העונות הקודמות ומכאן שאין צורך ששחקנים יקצצו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי