מתנה מהקורונה? דיווח: ארסנל עשויה להגיע לליגת האלופות

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | Julian Finney/Getty Images

מהמקום התשיעי היישר לצ'מפיונס? נשמע הזוי, אך לפי דיווח ב"סאן", אופ"א שוקלת תרחישים אם העונה הנוכחית לא תחודש, ולפי אחד מהם הנציגות ייבחרו על פי ממוצע משוכלל של חמש השנים האחרונות. מי עוד תרוויח?

(גודל טקסט)

ארסנל חווה את אחת העונות הכושלות בתולדותיה מזה זמן רב. אונאי אמרי שפתח את העונה נכשל ובגדול ופוטר ומחליפו מיקל ארטטה לא הצליח להביא לשינוי עבור התותחנים שמדורגים רק במקום התשיעי. השמועות על עזיבה של שחקני המפתח, בראש ובראשונה הקפטן פייר-אמריק אובמיאנג – כבר עלו באוויר. אולם, האם ארסנל דווקא תרוויח בגדול ממשבר הקורונה? לפי ה"סאן", ייתכן שכן.

 
לפי דיווח הבוקר (רביעי), ארסנל עשויה לזכות במקום בליגת האלופות בעונה הבאה אם לא יהיה ניתן להשלים את עונת הפרמיירליג הנוכחית 2019/20 וזאת על אף שהיא כרגע מחוץ למקום המוביל אפילו לליגה האירופית. אז איך זה קורה? אופ"א שוקלת להעניק את הכרטיס לאירופה שלא על פי הדירוג הנוכחי אלא לפי ממוצע משוכלל של חמש העונות הקודמות של הליגה ואירופה.
 
 
אם כך יהיה, הרי שארסנל תחזור לליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2016/17 אז הובסה פעמיים 5:1 נגד באיירן מינכן, ויחד איתה יעפילו גם מנצ'סטר יונייטד וכמובן ליברפול ומנצ'סטר סיטי. טוטנהאם, צ'לסי ולסטר ייאלצו להסתפק בליגה האירופית כאשר וולבס ושפילד יונייטד ייפגעו באופן משמעותי.
 
 
על אף הרצון הגדול להשלמת הליגות, נטען כי אופ"א פתחה את הדלת לביטול התחרויות במקרים מיוחדים. כמובן שהארגון עצמו יהיה זה שיכריז על כך ולא כמו בבלגיה לדוגמא. מאופ"א נמסר שההחלטה תתקבל ביום חמישי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי