דה חאה רוצה להישאר ביונייטד שנים: "זה חלום שמתגשם"

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Michael Regan/Getty Images

עשור יונייטד ("אני מזדקן"), המומנטום שנעצר ("היינו בכושר שיא"), ברונו פרננדש ("קשר ברמה עולמית"), משבר הקורונה ("סיטואציה לא מציאותית") ועתידו ("רוצה להמשיך כמה שיותר"). השוער בראיון לאתר הרשמי

(גודל טקסט)

סביר להניח שדויד דה חאה יעדיף לשכוח את עונת 2019/20, במהלכה הוא ביצע לא מעט שגיאות לא אופייניות שעלו למנצ'סטר יונייטד בנקודות. למרות זאת, השוער זכה לאמון מוחלט מהמנג'ר אולה גונאר סולשיאר וחזר לעצמו בשבועות שקדמו לפגרת הקורונה. בספטמבר האחרון, כזכור, הספרדי חתם על חוזה חדש עד קיץ 2023 והיום (ראשון) הוא סיפר כי הוא לא מתכוון ללכת לשום למקום.

"העונה הבאה תהיה העשירית שלי במנצ'סטר יונייטד, אני מזדקן. וברצינות, להיות חלק מהמועדון העצום זה דבר מדהים, אז תדמיינו מה זה אומר ואיך זה מרגיש להיות חלק ממנו במשך עשור שלם. זה חלום שמתגשם מבחינתי. זה נהדר להיות פה ואני מקווה שאשאר עוד הרבה מאוד שנים", כך סיפר בהתרגשות השוער בן ה-29 לאתר הרשמי של השדים האדומים.

על השיפור שחל בקבוצה בתקופה שלפני הקורונה: "אני חושב שכולנו השתפרנו מאוד. היינו בתקופת טובה, הרגשנו בכושר שיא, ולצערי המומנטום שלנו נעצר. לא ספגנו הרבה שערים וכמובן שברונו פרננדש הוסיף לנו המון איכות. הוא שחקן חכם, קשר ברמה הכי גבוהה. חבל שהעונה נעצרה כי השתפרנו מאוד, אבל אני מקווה שהפצועים יעמדו לרשותנו כשהליגה תחזור וזה יוסיף לנו עוד עומק ואיכות".

על נגיף הקורונה אמר דה חאה: "זה חריג להיות כל היום בבית, אבל הדבר החשוב ביותר זו הבריאות של האנשים בספרד ובאנגליה. זה אמנם קצת מוזר, אך אנחנו צריכים להמשיך להתאמן ולשמור על כושר. לשמחתי כל בני המשפחה שלי בריאים, אבל יש המון אנשים שחלו בנגיף ונמצאים במצב קשה. ליבי איתם".

דה חאה הוסיף: "הסיטואציה הזו היא לא מציאותית, אבל לצערי אלו החיים של כולנו כרגע. אני רוצה לחזק את החולים – תמשיכו להילחם ואני מקווה שהכל יסתיים בקרוב. המצב קשה מאוד, אבל עלינו להיות סבלניים. להישאר בבית זה הדבר החשוב ביותר כרגע. בשלב מסוים הכל יסתיים, אז כרגע פשוט תשמרו על עצמכם ותפעלו על פי ההנחיות".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי