יריית הפתיחה? דיווח: ניוקאסל פנתה לנאפולי במטרה לצרף את קוליבאלי

קאלידו קוליבאלי
קאלידו קוליבאלי | Gettyimages

הרכש הגדול הראשון של המגפייז? בצרפת נטען כי הבלם מתקרב, כשנשיא האיטלקים שינה את דעתו ומוכן למכור אותו ב-70 מיליון ליש"ט. וגם: איזה שני כוכבים גדולים מועמדים להתקפה?

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

ניוקאסל האנגלית צפויה להיות אחת הקבוצות המרתקות ביותר בעונה הבאה לאור רכישתה הצפויה על ידי נסיך סעודיה מוחמד בן סלמאן. בתקשורת העולמית נקשרו כוכבי על רבים למגפייז וכעת בצרפת דווח מי צפוי להיות שחקן הרכש הנוצץ הראשון – קאלידו קוליבאלי.

 
לפי האתר הצרפתי  "Foot Mercato", האנגלים כבר יצרו קשר עם נאפולי במטרה לצרף את הבלם הסנגלי. קוליבאלי נקשר חזק מאוד למנצ'סטר יונייטד כבר זמן רב, אך בניוקאסל מאמינים שיוכלו לצרפו. בדיווח נכתב כי נשיא האיטלקים אאורליו דה לאורנטיס, יהיה מוכן למכור אותו בתמורה ל-70 מיליון ליש"ט שכן הוא מאוכזב מתוצאות הקבוצה העונה והמשבר העמוק בין ההנהלה לשחקנים, ולא מתכוון להחזיק שחקנים בכוח. קוליבאלי עצמו משחק כבר שש עונות באיטליה מאז הצטרף מגנק בקיץ 2014.
 
 
האנגלים לא יעצרו שם והם חולמים לחזק את ההתקפה. המטרה הבאה תהיה החתמתו של אדינסון קבאני, מלך שעריה של פריז סן ז'רמן בכל הזמנים. ניוקאסל רוצה לצרפו בחינם הקיץ ותנסה לפתות אותו בחוזה שמן על חשבון אתלטיקו מדריד.

קוליבאלי מול לקאזט. בקרוב בפרמיירליג? (Gettyimages)
 

 
גם נביל פקיר מועמד. הקשר הצרפתי שמרשים העונה במדי בטיס עם שבעה שערים ושישה בישולים, היה קרוב כזכור להצטרף לליברפול של יורגן קלופ אך העסקה פוצצה. הקבוצה מאנדלוסיה לא תרצה לוותר בקלות על שחקן הרכש היקר בתולדותיה ורק הצעה של 50 מיליון לפחות תשנה את פני הדברים. בניוקאסל לא נרתעים מהסכומים.
 
 
בינתיים, הן הנהלת הפרמיירליג והן אופ"א התעקשו שהפייר-פליי הפיננסי יחול כמובן על המגפייז מה שעלול להטיל ספק בתוכניות הגרנדיוזיות שלה. לשני הגופים יש קריטריונים אחרים. הפרמיירליג מגבילה הפסדים עד ל-105 מיליון ליש"ט על פני שלוש שנים ואילו אופ"א מגבילה ל-26 מיליון ליש"ט.
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי