"כל יום קבוצה חדשה רוצה אותי, לא אסרב לריאל או ברצלונה"

שחקני וולבס חוגגים
שחקני וולבס חוגגים | Clive Mason/Getty Images

ראול חימנס שעובר עונה חלומית בוולבס, דיבר ב-ESPN לגבי עתידו במדי הזאבים: "אם מדברים עלי סימן שאני עובד נכון. אשמח להישאר בפרמיירליג, אך לא אפספס הזדמנות להגיע לאחת משתי הגדולות של ספרד"

(גודל טקסט)

עד עצירת הליגות בצל התפרצות הקורונה חלוץ וולבס ראול חימנס, היה אחד השחקנים החמים בכדורגל האירופי. 22 שערים ו-10 יש למקסיקני בן ה-28 שנרכש מבנפיקה ובעונה הבאה הוא עשוי למצוא את עצמו באחת הקבוצות הגדולות בעולם.

חימנס התייחס להתעניינות מצד הקבוצות הגדולות בראיון ב-ESPN ולא הסתיר עזיבה בסיום העונה: "גיליתי דרך הרשתות החבריות את גל השמועות סביבי. ריאל מדריד, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וארסנל. כל יום יש קבוצה חדשה שרוצה אותי. אני חייב להיות רגוע, אם מדברים עלי סימן שאני עושה עובד נכון. אני רוצה להישאר בפרמיירליג, אבל אם תגיע הצעה מריאל מדריד או ברצלונה, לא אפספס את ההזדמנות הזאת".

על המעבר לוולבס אמר: "אני חושב שעשיתי את ההחלטה הנכונה להגיע לכאן ואני לא מתחרט. להשאיר את כל הדלתות פתוחות להזדמנויות חדשות זה הדבר החשוב ביותר. וולבס נלחמת על המקום בליגת האלופות ואני שמח על כך שאני הפכתי לשחקן חשוב עבור אוהדים והקבוצה. אני פתוח לכל הצעה שתגיע, אבל זה לא מפריע לי להמשיך לתת את כולי לוולבס".


יעבור לאחת משתי הגדולות של ספרד? ראול חימנס (Gettyimages)

כזכור לחימנס יש עבר בליגה הספרדית – בשנת 2014 נרכש על ידי אתלטיקו מדריד תמורת 10 מיליון יורו מקלאב אמריקה אבל מצא את הרשת פעם אחת בלבד ב-28 הופעות בכל המסגרות, בהמשך כאמור נרכש על ידי בנפיקה, אבל את הפריצה שלו עשה דווקא ברפמיירליג במדים הכתומים מהעיר וולברהמפטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי