רומז לעזיבה? דה בריינה: "שנתיים בלי אירופה זה יותר מדי, אני צריך לחכות ולראות"

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

הקשר הבלגי המצוין התראיין במולדתו ולא פסל אפשרות שיעזוב את סיטי אם העונש מאופ"א יישאר על כנו. על פפ: "אמר שיכבד את חוזהו אבל זה לא משנה, לא אתן להחלטה שלי להיות תלויה בו"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי לא חווה עונה טובה במיוחד על אף שהשיגה מקדמה מצוינת לרבע גמר ליגת האלופות אחרי 1:2 על ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו. אבל מי שהציג כדורגל נהדר שבוע אחר שבוע הוא הקשר הבלגי קווין דה בריינה, שרשם לא פחות מ-17 בישולים – מועמד גדול לשבור את שיא הליגה – ובכל זה ב-26 הופעות בלבד. בזמן הפגרה הכפויה מהכדורגל, באלופה היוצאת מוטרדים לא רק מחידוש העונה אלא גם מהעונש שספגה הקבוצה – לא תוכל להשתתף באירופה. המועדון יערער כמובן אך נראה שהעניין ישפיע מאוד על עתידו של הקשר.

בראיון ל-"HLN" אמר דה בריינה: "המועדון אמרו לנו שערערנו ושהם בטוחים כמעט במאה אחוז שהם יצליחו בכך. זו הסיבה שאני מחכה לראות מה קורה. אני סומך על הקבוצה שלי. לאחר ההחלטה, אסקור הכל. שנתיים (בלי לשחק באירופה) זה הרבה מאוד זמן. אם זו שנה אחת אז נראה".

 
כשנשאל על עתידו של פפ, ענה: "אני חושב שפפ הבטיח שהוא יעריך את החוזה שלו ויישאר עוד שנה ולא משנה מה. אני לא מתכוון לתת להחלטה שלי להיות תלויה בעתידו. כבר התאמנתי עם מאמנים אחרים וכשפפ יעזוב אצטרך להמשיך לעבוד רגיל עם מאמן אחר. לא הקדשתי לזה זמן בינתיים".
 
 
קבוצות אחרות שרצו בו: "בשנים האחרונות היו הרבה מועדונים שרצו והתעניינו, אבל אם להיות כנה, אני מאוד שמח במנצ'סטר סיטי. אני משחק באנגליה – הליגה הטובה מכולן, באחת הקבוצות הטובות בעולם, וזה אתגר. לא ניסיתי לעזוב בזמן שאני כאן. מעולם לא היו לי בעיות. אני חושב שקיבלתי הרבה הערכה וכבוד בחזרה, גם מחוץ לכדורגל".

דה בריינה. בסיטי צריכים לדאוג (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי