הפרמיירליג תושלם באוסטרליה? "אוהבים את הרעיון הזה"

דה בריינה
קווין דה בריינה, מוחמד סלאח | Gettyimages

ב"סאן" נחשף כי באנגליה שוקלים להשלים את העונה במדינה בה 93 אנשים בלבד נפטרו מקורונה. הסוכן האנגלי וויליאמס קיבל הזמנה רשמית מראש העירייה ונמצא במגעים מול הממשלה. גורם: "במה זה שונה מקדם העונה בקיץ?"

(גודל טקסט)

באנגליה ממשיכים להביע אופטימיות קלה לחידוש עונת 2019/20 ושוברים את הראש כיצד להשלים את 92 המשחקים שנותרו. כעת ב"סאן" הבריטי דווח על אופציה יצירתית במיוחד – להשלים את הליגה באוסטרליה במקום נייטראלי. אולם, התוכנית עוד רחוקה ממימוש שכן "תמיד מוצאים עוד ועוד מכשולים". השחקנים כמובן יצטרכו להיכנס לבידוד בכל זאת.

גארי נוויל, שחקן מנצ'סטר יונייטד בעבר ופרשן "סקיי" כיום, הציע לסיים את העונה בדלתיים סגורות מעבר לים, ויש ניסיון להוציא את המהלך אל הפועל באמצע הסוכן האנגלי גארי וויליאמס (מתגורר בבירת מערב אוסטרליה) שקיבל הזמנה רשמית מראש העירייה לפי הדיווחים ואף נמצא במגעים מול המדינה עצמה ומול משרד הספורט. "הרעיון מושך את העין", נכתב.

כמה מועדונים מקומיים שמעו על העניין ונענו בחיוב ומעבר לכך. גורם המעורה בפרטים אמר: "אנחנו יוצאים לסיורי קדם עונה באוסטרליה במהלך הקיץ מפעם לפעם, זה לא שונה. האקלים במדינה הוא אידיאלי בזמנים אלה".

יורגן קלופ. העונה תחודש באוסטרליה? (Laurence Griffiths/Getty Images)

מתחילת התפרצות נגיף הקורונה נפטרו 93 אנשים בלבד באוסטרליה כשהעיר פרת' נחשבת לבטוחה ביותר והיא בעלת האמצעים הספורטיביים הנדרשים – יש לה ארבעה מגרשים גדולים כשהשיא הוא של אצטדיון אופטוס המכיל 65 אלף מושבים.

וויליאמס אמר: "ניהלתי דיונים עם אנשי קשר בפרמיירליג והם אוהבים את הרעיונות. דיברתי גם עם גורמי ממשלה והם נלהבים. נדבר שוב בשבוע הנוכחי מאוד בטוח כאן – הממשלה הסירה מגבלות רבות. אפשר לשבת בקבוצות של עשרה, החופים פתוחים". ליגת הרוגבי לדוגמא תשוב ב-28 במאי. גלן סטרל סיכם: "אני צופה במה שקורה באנגליה ובריטניה בלב כבד, אנחנו רוצים לעזוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי