אוריגי: "יכאב אם לא נוכתר כאלופים, אך הבריאות חשובה יותר"

דיבוק אוריגי
דיבוק אוריגי. בדרך לווילה פארק? | Clive Brunskill/Getty Images

חלוץ ליברפול התראיין בבלגיה ונשאל על האפשרות שלמרות יתרון של 25 נקודות בפסגה, הקבוצה לא תזכה בתואר אם עונת הפרמיירליג לא תחודש: "אנחנו אפילו לא מתאמנים, המצב מאוד לא ברור באנגליה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

כבר 30 שנה חלפו מאז האליפות האחרונה של ליברפול, שלולא התפשטות נגיף הקורונה ניתן לומר שבעיר כבר היו חוגגים אליפות – היו חסרים לקבוצה רק שני ניצחונות כדי להבטיח רשמית את הזכייה – אבל במועדון מודים שהם חוששים מאוד לאבד את התואר. לליברפול אמנם יתרון היסטורי של 25 נקודות בפסגה, אבל רשמית הקבוצה טרם השלימה את משימתה וקיים החשש שאם תבוטל למרות הכל עונת הפרמיירליג, הקבוצה לא תוכרז כאלופה החדשה ותצטרך להמתין לפחות שנה נוספת כדי לשים סוף לעשרות שנים שחונות.

ביום שישי הקרוב יתכנסו ראשי הליגה לפגישה מכרעת שבמהלכה אמורה להתגבש סופית התוכנית שתוגש לאישור הממשלה כדי לפתוח את העונה ב-12.6, אבל אחד משחקני ליברפול, דיבוק אוריגי, הביע את חששו מחידוש העונה – ולא במקרה ראשי הליגה חוששים שדווקא הכוכבים הם שיטרפדו את האפשרות לחזור לשחק.

"אנחנו בכלל לא מגיעים למועדון כרגע", סיפר החלוץ הבלגי בראיון בארצו, "הכל מאוד לא ברור כרגע באנגליה. אנחנו לא מתאמנים אפילו בקבוצות קטנות. אם לא תחודש העונה ולא נוכתר לאלופים, זה יהיה מאוד כואב, אבל יש בחיים דברים שאין לך שליטה עליהם והבריאות והביטחון של כולם חשובים מכל".


אוריגי (Francois Nel/Getty Images)

כמובן שרבים טוענים שיש להכתיר את ליברפול לאלופה גם אם הליגה לא תגיע לסיומה, והאחרון שרמז לכך הוא שוער טוטנהאם ונבחרת צרפת, הוגו לוריס שטען בין השורות: "ברור שכולם רוצים שהעונה תוכרע על הדשא, זה יהיה עצוב מאוד אם העונה תסתיים לפני הזמן ועוד יותר זה יהיה אכזרי עבור ליברפול. יש לה יתרון אדיר והיא כמעט אלופה, זה יהיה מאוד עצוב אם כך תסתיים העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי