"המשטרה אישרה לקבוצות הפרמיירליג לארח במגרש הביתי"

אנפילד
אנפילד | Gettyimages

בדיילי מייל טוענים כי המכשול המשמעותי הוסר. עם זאת, המשטרה הבהירה כי תסכים לכך בתנאי שהמועדונים יהיו אחראיים למנוע התקהלויות של אוהדים. הליגה האנגלית תחזור בקרוב?

(גודל טקסט)

על פי דיווח שפורסם הערב (שלישי) ב'דיילי מייל', המשטרה הבריטית אישרה לקבוצות הפרמיירליג לארח את משחקי הליגה באצטדיון הביתי שלהן, זאת בהנחה שהן יצליחו למנוע התקהלות של אוהדים מחוץ למגרש. עוד נכתב כי אם המשטרה היא זו שתצטרך לפזר התקהלויות, אם אכן יהיו, המועדונים יישאו בעלויות.

כזכור, מתווה החזרה לפעילות של הפרמיירליג כלל בין היתר שימוש בשמונה עד עשרה אצטדיונים נייטרלים, מהלך אשר הוביל להתנגדות גדולה בעיקר בקרב קבוצות התחתית, ביניהן ברייטון, ווטפורד ו-אסטון וילה. כעת, לאחר שהתקבל אישור מהמשטרה, המכשול הזה הוסר ומסתמן שהליגה האנגלית קרובה לחזרה.

אתמול, כזכור, אחרי שבועות ארוכים של ציפייה, ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, נתן אור ירוק לחזרת הספורט המקצועני במדינה החל מה-1.6. ביום חמישי או לכל המאוחר ביום שני הבא, יצביעו 20 בעלי המועדונים אם לחדש את הליגה. דרוש רוב של 14 קבוצות ובשל החשש לאבד את תקציבי הענק מזכויות טלוויזיה ופרסום, על אף המחלוקות הקיימות הצפי הוא שהליגה תשוב בחודש הבא. מנכ"ל הליגה, ריצ'רד מאסטרס טען כי "כל 20 המועדונים רוצים לחדש את העונה".

ביום חמישי ייפגשו ראשי המועדונים עם נציגי הממשלה והמשטרה, אולם לאחר שניתן האתמול אור ירוק לחידוש העונה והיום הגיע אישור מהמשטרה לגבי האצטדיונים, לא צפויים קשים נוספים כל עוד יהיה רוב של 14 קבוצות – וכידוע, כולן הבהירו כי הן מחויבות לחדש את העונה ולאפשר את ההכרעה על כר הדשא.

מי שעדיין מוטרד מהאפשרות הם חלק מהשחקנים, כאשר רק היום תקף דני רוז, המגן האנגלי בן ה-29 שמושאל העונה מטוטנהאם לניוקאסל, באמצעות האינסטגרם: "הממשלה אומרת שהיא מחזירה את הכדורגל, כדי להגביר את המורל של האומה, אבל זה לא התפקיד שלי. חייהם של אנשים בסכנה, לא צריך בכלל לדבר על כדורגל, עד שהמספרים יירדו בצורה דרסטית".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי