צעד נוסף בכיוון: קבוצות הפרמיירליג קיבלו אור ירוק להתאמן עם מגע

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | Julian Finney / Staff

ממשלת בריטניה נתנה למועדונים בשתי הליגות הבכירות אישור להתקדם לשלב הבא בתכנית החזרה למגרשים, ביום רביעי יוחלט האם לממש אותו

(גודל טקסט)

הכדורגל האנגלי התקרב אמש (ראשון) צעד נוסף לעבר חזרה לפעילות, לאחר שקבוצות הפרמיירליג והצ'מפיונשיפ קיבלו אור ירוק לקיים אימונים עם מגע פיזי, בכפוף להנחיות מותאמות לכך. ממשלת בריטניה הדגישה כי השחקנים רשאים גם שלא להשתתף באימונים "מבלי שהדבר יגרור יחס עוין מצד המועדונים". כזכור, בשבוע שעבר חזרו 20 הקבוצות בליגה הבכירה לעבודה בקבוצות קטנות תוך כדי שמירה על ריחוק בין השחקנים.

טרם ידוע האם שחקן שיידבק בקורונה במהלך האימונים ייאלץ להיכנס לבידוד של 14 ימים, אך הנושא יוכרע בוועידת הפרמיירליג שתיערך ביום רביעי, שם יחליטו המועדונים, המאמנים והשחקנים האם לממש את האישור ולעבור לאימונים עם מגע לאחר שידונו עם מומחים בתחום הרפואי.

במהלך סוף השבוע האחרון, הפרמיירליג הודיעה כי מתוך 1,744 בדיקות שנעשו לשחקנים ואנשי צוות בשני סבבים שונים, התגלו שמונה נשאים של נגיף הקורונה, ביניהם שחקנים מווטפורד ומבורנמות'. הכדורגלנים ייבדקו פעם נוספת ביומיים הקרובים, כאשר התוצאות יספקו תמונת מצב כיצד הפרוטוקולים המחמירים שנקבעו בפרמיירליג עובדים. אם כך, הקבוצות האנגליות עדיין לא קרובות לחזור למגרשים, אך הדרך לחידוש עונת 2019/20 בהחלט התקצרה אתמול.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי