מוריניו לא מתנגד לצירוף קוטיניו לטוטנהאם, אך הציב תנאים

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

למרות הדיווחים על כך שהמנג'ר סירב לאפשרות שקשר ברצלונה יצטרף, ב"מונדו דפורטיבו" נטען כי הוא מוכן בתנאי שזו תהיה השאלה בלבד ושהברזילאי יקצץ בשכרו. לכל הפרטים

(גודל טקסט)

אם להסתמך על העיתון "מונדו דפורטיבו", הדלת של טוטנהאם כלל לא נסגרה בפני פיליפה קוטיניו. יממה אחרי שבספרד נטען כי ז'וזה מוריניו סירב לאפשרות לצרף את הקשר הברזילאי של ברצלונה, שמושאל העונה לבאיירן מינכן, הבוקר (שני) פורסמו פרטים אחרים לגמרי.

קוטיניו, שנרכש תמורת 142 מיליון ליש"ט מליברפול בינואר 2018 וכעבור חצי שנה בלבד כבר מצא את עצמו עוזב בהשאלה לבאיירן מינכן שהבהירה כי לא תממש את האופציה לרכוש אותו תמורת 120 מיליון יורו והמשמעות היא שבקרוב ישוב לברצלונה, צפוי לעזוב בהשאלה גם הקיץ ונראה שהפעם זה יהיה בחזרה לליגה האנגלית, אבל בהחלט ייתכן שהוא ישחק עבור "המיוחד", בניגוד לדיווחים.

אם לבאיירן מינכן הושאל קוטיניו תמורת 20 מיליון יורו, הפעם ברצלונה צפויה להתפשר על מחצית הסכום, כעשרה מיליון יורו, בתנאי שחוזהו של הקשר ישולם במלואו על ידי המועדון שיצרף את הקשר. ולתנאים אלה, כל עוד זו השאלה ולא רכישה, כך על פי "מונדו דפורטיבו", מוריניו בהחלט מסכים – לפחות לרובם. על פי הדיווחים בממלכה, גם ניוקאסל (עם או בלי פוצ'טינו על הקווים בעונה הבאה), ארסנל, לסטר, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד ואפילו האקסית ליברפול עוקבות, אבל מוריניו לא מתרגש מכך ונתן את אישורו לצירוף קוטיניו בתנאי שדרישותיו ימולאו.


קוטיניו. מוריניו לא מתנגד, אבל מציב תנאים (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מוריניו הבהיר כי הוא ישמח לקבל את קוטיניו, על אף שמדובר בשחקן שהסגנון שלן לא תואם את שלו, רק אם מדובר יהיה בצירופו בהשאלה ובתנאי שהקשר יקצץ בשכרו או שתהיה זו ברצלונה שתשתתף בנטל, בטענה שהוא לא רוצה שהוא יגיע על תקן כוכב שמשתכר גבוה משמעותית מכל שאר שחקני הסגל – על פי הדיווחים, קוטיניו אמור להרוויח כ-15 מיליון יורו בשנה הבאה ולכך המנג'ר מסרב, אך הסיטואציה תשתנה אם ברצלונה תשתתף ותשלם כ-3-5 מיליוני יורו מהסכום.

נזכיר כי גם בקיץ שעבר ניסתה טוטנהאם לצרף את קוטיניו מברצלונה, אז עוד תחת פוצ'טינו, אולם סוכנו של השחקן טען כי אז העסקה נפלה מסיבות כלכליות בלבד ולא בעקבות סירובו של השחקן. כעת נראה שדניאל לוי ינסה פעם נוספת לצרף את "הקודם", אבל טרם ברור עד כמה ברצלונה תסכים להפחית בדרישותיה – רק לפני חודש היא עוד קיוותה שקוטיניו יימכר תמורת כ-100 מיליון יורו.


רבות השתנה מאז שער ה"מונדו דפורטיבו" ב-30.4 (מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי