דיווח: ליברפול הציעה לשאול את דמבלה עם אופציה לרכישה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Alex Caparros/Getty Images

העיתונאי האיטלקי ג'יאנלוקה די מארציו פרסם כי הקבוצה האנגלית מנסה לצרף את הצרפתי בן ה-23, שמצדו לא מתכוון לעזוב את ברצלונה. גם יובנטוס מעוניינת בקשר הכנף, כחלק מהעברתו של פיאניץ' לקאמפ נואו

(גודל טקסט)

מאז הגעתו לברצלונה, עוסמאן דמבלה, אחד משחקני הרכש היקרים בתולדותיה, העביר את מרבית זמנו בשיקום מפציעות שונות ולא ממש הצליח להמריא על כר הדשא (שער בודד בתשע הופעות העונה), אולם זה לא מוריד את כמות העניין שמגלות בו הקבוצות הגדולות באירופה. העיתונאי האיטלקי ג'יאנלוקה די מארציו דיווח היום (רביעי) כי ליברפול מנסה לצרף את דמבלה.

לפי הדיווח, בימים האחרונים המייטי רדס הציעו לברצלונה לשאול את הקיצוני בן ה-23 עם אופצייה לרכישה, אך לדמבלה אין שום כוונה לעזוב את אלופת הליגה הספרדית, כך טען די מארציו. 

בכל מקרה, אלופת אירופה היוצאת היא לא היחידה שמעוניינת בדמבלה. לפי מה שנכתב הבוקר ב"מונדו דפורטיבו", יובה, שרצתה את ארתור כחלק מטרייד בעסקת מיראלם פיאניץ' שכבר סיכם את תנאיו לארבע השנים הבאות בברצלונה כבר בחודש שעבר ומאז לא נרשמה התקדמות, מוכנה לקבל את הצרפתי.

יובנטוס סימנה את דמבלה כמחליף לחואן קואדראדו בן ה-32 והוא גם עשוי לתפוס את מקומו של פדריקו ברנרדסקי שלא נמצא בתוכניות של המאמן מאוריציו סארי. עם זאת, יובנטוס הבהירה כי בשלב זה היא רוצה לשאול את דמבלה לעונה ולהוסיף אופציית רכישה, כדי לבחון את יכולותיו ובעיקר את מצבו הפיזי במהלך העונה הבאה וכך להימנע מתשלום גבוה עבור שחקן שקשה להעריך מה תהיה תרומתו וכמה הוא יוכל לעמוד לרשות הקבוצה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי