קאריוס: "למה שאעזוב את ליברפול? אני נמצא במועדון הטוב בעולם"

לוריס קאריוס
לוריס קאריוס | Lynne Cameron/Getty Images

הגרמני ששב משתי עונות השאלה בבשיקטאש לא מוכן לעזוב פעם נוספת את אנפילד כ"כ בקלות: "בתור שוער שני באנגליה, אתה מבין שיש לך הזדמנות לשחק. אני מבין את מקומי כאן"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אחד השוערים המושמצים בתולדות הכדורגל האירופי, לוריס קאריוס, שהציג מופע אימים בגמר ליגת האלופות בין הקורות של ליברפול נגד ריאל מדריד ומאז הקריירה שלו רק מתדרדרת, שב בחודש מאי לקבוצה של יורגן קלופ מבשיקטאש בעקבות סכסוכים משפטיים מול הקבוצה הטורקית.

מבחינה מקצועית נראה שהמנג'ר הגרמני לא יעניק לבן ארצו הזדמנות מחודשת בין הקורות, על אחת כמה וכמה שהמתחרה שלו על האפודה הראשונה הוא אליסון שנחשב לאחד השוערים הטובים בעולם. אבל קאריוס לא מחפש יעד וחדש וסיפר בראיון ב'סקיי ספורט' על כוונתו להיאבק על מקומו פעם נוספת.

"אין היגיון שאעזוב את ליברפול אם אני אהיה השוער השני בקבוצה", פתח לוריס קאריוס את דבריו. "אני בכלל לא בלחץ לגבי עתידי ואני לא מתכוון לעזוב. כאשר אתה שוער שני באנגליה אתה יודע שיש לך סיכויים לשחק".

השוער הגרמני הוסיף: "אני כרגע נמצא במועדון הטוב בעולם, שמתמודד על תארים. וכרגע מתאמן ברמה הגבוה ביותר ומול השחקנים הטובים ביותר. אני מבין את מקומי ושיש סיכוי לא קטן שאוכל להישאר. יש בקבוצה תנאים מעולים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי