בזכות אנצ'לוטי: אברטון מובילה במירוץ לצירוף טיאגו סילבה

טיאגו סילבה
טיאגו סילבה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מאמן הטופיז מעוניין לאחד כוחות עם הברזילאי שיעזוב את פריז סן ז'רמן, על אף העובדה שיחגוג את יום הולדתו ה-36 בספטמבר

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

עשרה ימים אחרי שפורסם כי סוכנו של טיאגו סילבה הציע אותו למילאן, מתברר כי קאמבק של הברזילאי לרוסונרי לא צפוי לקרות. המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן, לאונרדו, אישר אמש (שבת) כי הבלם בן ה-35 יעזוב אחרי שמונה שנים בעיר האורות והודה שגם אדינסון קבאני ייפרד אחרי שבע שנים בהן הפך למלך שערי המועדון, אבל עזיבתם תקרה רק לאחר סיום ליגת האלופות, משמע לקראת סוף חודש אוגוסט.

הבוקר (ראשון) באיטליה העריכו שסגירת מעגל של הבלם במילאנלו לא צפויה לצאת לפועל ומי שלאורך השנים גם ענד את סרט הקפטן של נבחרת הסלסאו, עשוי לעבור לראשונה בקריירה דווקא לפרמיירליג. סילבה יחגוג את יום הולדתו ה-36 בספטמבר הקרוב, אבל הנתון הזה אינו מרתיע את המאמן קרלו אנצ'לוטי שעל פי הדיווחים ביקש מראשי אברטון לצרף אותו.

אנצ'לוטי עזב את מילאן לאחר שמונה שנים בסיום עונת 2008/9, אז בדיוק הצטרף טיאגו סילבה רשמית לסגל, כחצי שנה לאחר שנרכש אולם לא הורשה להשתתף במשחקים בשל מגבלת זרים. המאמן האיטלקי הוא גם מי שבתקופתו הבלם הצטרף לפריז סן ז'רמן והעובדה שהוא מעוניין לאחד כוחות עם הברזילאי פעם נוספת עשויה להוות שיקול מכריע בהחלטתו היכן לשחק בעונה הבאה. על פי ההערכות, כעת ניצבת אברטון בעמדת כוח משמעותית מול קבוצות אחרות החושקות בשירותיו.


סילבה ואנצ'לוטי. יחד גם בפרמיירליג? (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי