קלופ על כישלון החתמת ורנר: "למה אני צריך לדבר על העברה של צ'לסי?"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

ליברפול תחזור בראשון (20:50, ספורט1) לכר הדשא לקרב מול אברטון כשהיא רחוקה שני ניצחונות מאליפות. המאמן לא אהב את השאלה על החלוץ. סלאח בספק, צ'מברליין יפתח

(גודל טקסט)

מחר (ראשון) זה קורה. ליברפול תחזור מ"פגרת הקורונה" היישר לדרבי לוהט מול אברטון בגודיסון פארק (20:50, שידור ישיר בספורט1) – כאשר היא רחוקה שני ניצחונות בלבד מהבטחה רשמית של תואר אליפות ראשון אחרי 30 שנים שחונות.

עוד לפני הפגרה, הקבוצה של יורגן קלופ הייתה בדרך לזכייה באליפות פשוט מטורפת ולהיות הראשונה שזוכה בתואר כבר בחודש מרץ, אך כידוע קרה ומה שקרה והשאר היסטוריה. 

המאמן הגרמני עשוי להחסיר שלושה שחקני מפתח מחר – השוער אליסון, המגן השמאלי אנדרו רוברטסון ומוחמד סלאח. כל השלישייה נמצאת בספק להתמודדות ולא ערכו אימונים מלאים במהלך השבוע, למרות שהשניים הראשונים עושים סימנים של מי שייקחו חלק בהתמודדות.


מוחמד סלאח. יחמיץ את הדרבי? (Clive Mason/Getty Images)

אם אכן זה יקרה, קלופ יעלה עם ההרכב הקלאסי שלו, שכולל כמובן את טרנט אלכסנדר-ארנולד כמגן ימני, ג'ו גומז לצד וירג'יל ואן דייק בהגנה, בעוד פאביניו, ג'ורדן הנדרסון וג'ורג'יניו ויינאלדום ישחקו בקישור. מי שאמור לפתוח לצד רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה בשלישיית ההתקפה הוא אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שצפוי להחליף את סלאח.

זה לא סוד שאחד השחקנים שעניינו את קלופ לקראת העונה ההבאה הוא טימו ורנר, ששמו קושר למייטי רדס בחודשים האחרונים ואף דווח שהשניים ערכו שיחת וידאו במהלך פגרת הקורונה. ביום חמישי האחרון הוא חתם רשמית בצ'לסי, והמאמן נשאל על הנושא.

אפשר להגיד שקלופ לא כל כך היה במצב רוח לדבר על הנושא והיה די תקיף. "זה ממש מצחיק. אני לא מדבר על העברות פוטנציאליות שלנו, אז עכשיו אני אדבר על העברה של צ'לסי? זה מצחיק. למה שאני אעשה את זה? ממש אין לי מה להגיד על זה. טימו ורנר הוא כדורגלן טוב מאוד ובעונה הבאה הוא ישחק בצ'לסי. זהו זה".


טימו ורנר (JAN WOITAS / Contributor)

ומה קורה מן העבר השני? מאמן אברטון, קרלו אנצ'לוטי, דיבר לקראת ההתמודדות: "אני שמח מאוד שאנחנו משחקים במגרש הביתי שלנו, אבל זה חיסרון לשחק בלי האוהדים. אנחנו צריכים להציג הופעה עם אופי, הקרבה ונחישות מחר. נצטרך לתת יותר מה-100% שלנו כדי לנצח את ליברפול".

האיטלקי צפוי לעלות במערך 4-4-2, כאשר ריצ'ארליסון ישחק בחוד יחד עם דומיניק קלברט לווין. אנדרה גומש וטום דייויס ישחקו במרכז השדה בזמן שמייסון הולגייט ומייקל קין יפתחו כבלמים. שיימוס קולמן יפתח כמגן ימני ובאגף השני ישחק לוקה דין הצרפתי.


קרלו אנצ'לוטי (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי