ליברפול חוששת: לואיס דיאס נטש את מחנה האימונים וייבדק באנגליה

play
איזה רכש. דיאס חוגג אחרי השוויון | רויטרס
תיקתקנו: סיכום היו בספורט, 9.12 06:09

הקולומביאני שב לאימונים אחרי כחודשיים, אבל התלונן על כאבים בדובאי וספק גדול כעת אם יחזור כמתוכנן לבוקסינג דיי: "זה לא טוב", אמר יורגן קלופ

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

לואיס דיאס הקולומביאני היה אחד השחקנים הבולטים של ליברפול העונה. דווקא בפתיחת העונה, בה דשדשה הקבוצה בלשון המעטה, הקיצוני שהגיע מפורטו באמצע העונה שעברה כבש שלושה שערים והוסיף שני בישולים ב-8 הופעות פרמיירליג, כבש ובישל גם בשלוש הופעות בליגת האלופות ואיתו הפסידה הקבוצה בפתיחת העונה פעמיים בלבד – פעם אחת לנאפולי בליגת האלופות ובליגה למנצ'סטר יונייטד.

הקולומביאני שב לאימונים לאחרונה והשתתף כמתוכנן במחנה האימונים של הקבוצה בימים אלו בדובאי, אלא שהיום (שישי) נודע כי הוא נאלץ לנטוש את המחנה ולשוב לאנגליה לצורך טיפולים אחרי שהתלונן על כאבים. "זה לא טוב שאנחנו ממתינים לעדכון לגבי לוצ'ו. הוא הרגיש משהו ועלינו לבדוק אותו כעת", אמר יורגן קלופ.

לואיס דיאס, קשר ליברפול
לא חוזר בזמן. דיאס | אימג'בנק GettyImages, Clive Brunskill

קלופ וצוותו ציפו שלואיס דיאס יעמוד לרשותם כבר במחזור החזרה לפרמיירליג בעוד כשבועיים, מחזור הבוקסינג דיי ב-26 בדצמבר בו יתארחו אצל אסטון וילה, אלא שכעת במרסיסייד מטילים בכך ספק. נציין כי עוד לפני חזרת הליגה תתמודד ליברפול נגד מנצ'סטר סיטי בשמינית גמר גביע הליגה, משחק שייערך באצטדיון איתיחאד ב-22 בדצמבר.

עבור ליברפול זוהי מכה לא פשוטה אם הוא צפוי להיעדרות נוספת, מכיוון שהיא צפויה להתייצב לליגה ללא מספר שחקנים בכירים, בהתאם לתוצאות משחקי המונדיאל בימים הקרובים. ליברפול עשויה לשוב למשחקי הליגה בין השאר ללא אליסון שעומד בשער ברזיל, הבלם ההולנדי וירג'יל ואן דייק, איברהימה קונאטה הצרפתי, פאביניו הברזילאי, האנגלים טרנט אלכסנדר ארנולד וג'ורדן הנדרסון ודיוגו ז'וטה הפצוע.

דיאס בן ה-25 נפצע בהפסד לארסנל בתחילת חודש אוקטובר ובקבוצה בחרו לטפלו בהליך שמרני וללא ניתוח, במטרה שיוכל לשוב לאחר פגרת המונדיאל. כעת מקווים שהוא לא יושבת לתקופה ממושכת נוספת.