מכה לליברפול: לואיס דיאס נותח וייעדר כשלושה חודשים

play
לואיס דיאס, שחקן ליברפול | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 12.12 05:30

במועדון אישרו שהקולומביאני שהיה בהליך שיקום מפציעה שספג באוקטובר, עבר הליך כירורגי ברצועות הברך ולא יחזור לפחות עד מרץ. קלופ: "כמו מכה לפרצוף, אכזבה עצומה עבורנו ועבורו". דיווח: הושג סיכום עם בנפיקה לרכישת אנסו פרננדס בתום העונה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בשבוע הבא יחזרו קבוצות הפרמיירליג מפגרת המונדיאל ישר לשמינית גמר גביע הליגה, כאשר ליברפול תתארח בחמישי (22.12) אצל מנצ'סטר סיטי לקרב מרתק על הכרטיס לשלב הבא. המייטירדס נמצאים בימים אלה במהלך משחקי אימון במחנה אימונים בדובאי, ויפגשו את מילאן (שישי, 17:30, ספורט1) מחוזקים במספר שחקנים שחזרו מפציעות טרם היציאה למונדיאל כמו ג'ואל מאטיפ, נאבי קייטה ודיוגו ז'וטה שממשיך בתהליך השיקום שלו בנפרד משאר הסגל.

לצערה של סגנית אלופת אנגליה, לואיס דיאס שעזב את מחנה האימונים וחזר לממלכה על מנת לעבור בדיקות נוספות אחרי חזרתו לאימונים מהפציעה שעבר בחודש אוקטובר, שחקן הכנף הקולומביאני נאלץ לעבור כעת ניתוח אשר ממנו יעדר לתקופה נוספת של שלושה חודשים. דווקא אחרי שיצא עם האדומים למסע המשחקים בדובאי ונראה שהשיקום שלו מהפציעה הקודמת החל לתת אותותיו, דיאס נאלץ לעבור הליך כירורגי לטפל ברצועה בברך ולא צפוי לעמוד לרשותו של יורגן קלופ לפחות עד חודש מרץ.

לואיס דיאס, קשר ליברפול
ישלים כחצי עונה מחוץ למגרשים. דיאס | אימג'בנק GettyImages, PAUL ELLIS

המאמן הגרמני הגיב לחדשות על ההחמרה בפציעה של דיאס: "הוא לא היה במקום הטוב ביותר בשיקום. זאת אכזבה עצומה עבור כולנו, ובמיוחד עבור לואיס. זה קרה לו משום מקום, בכנות, ממש משום דבר. הוא פשוט הרגיש משהו וידע למחרת שהוא צריך להיות זהיר, אז החלטנו לבדוק את העניין. זה חדשות שהן כמו מכה לפרצוף".

בנוסף לפציעה של הקולומביאני ולשיקום הארוך של ז'וטה שצפוי לחזור במהלך חודש פברואר, במשחק ההכנה בו האדומים הפסידו אתמול 3:1 לליון, הארווי אליוט ירד בדקה ה-29 בעקבות מכה: "הארווי קיבל מכה ממש לפני שכבשנו", הסביר קלופ. "אני חושב שהיה לו הרבה מזל. הוא נראה בסדר, אבל עכשיו מרגיש את הכאב. זה נורמלי, היה מגע חזק בפגיעה. אני מקווה שהכל בסדר וזה לא רציני".

בשורה מעודדת יותר מגיעה מדרום אמריקה ולפיה נחתם זכרון דברים עם בנפיקה להעברת הקשר אנסו פרננדס, מכוכבי נבחרת ארגנטינה. לפי "Lacapital", ליברפול הגבירה את המאמצים לרכישתו ולמעשה כבר חתמה עם בנפיקה על הסכם ראשוני שאמור לקדם את העברתו למרסיסייד בתום העונה, ביוני 2023. ההסכם המוקדם עם בנפיקה אמור להעניק לליברפול יתרון בקרב שצפוי על הקשר בן ה-21 מול מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד, אך אינו מחייב כל עוד גם השחקן לא יחליט שזהו היעד הבא שלו.

יורגן קלופ, מאמן ליברפול
מתוסכל מהפציעות, אך עשוי להתחזק משמעותית בקיץ. קלופ | אימג'בנק GettyImages, JOHN THYS

ליברפול נמצאת במקום השישי בטבלת הפרמיירליג ותפגוש את מנצ'סטר סיטי במסגרת גביע הליגה (22:00, 22.12) ולאחר מכן את אסטון וילה (19:30, 26.12) במסגרת הפרמיירליג.