פאס כבש שני שערים עצמיים, ליברפול ניצחה את לסטר 1:2

play
סידר את השער השני. נונייס | GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista
בשירות עצמי: שני שערים עצמיים של פאס העניקו לליברפול 1:2 יקר על לסטר 02:41

ניצחון רביעי רצוף קירב את קלופ לטופ 4. הופעת אימים לבלם (38, 45) אחרי השער המוקדם של דוסבורי-הול (4). הפסד חמישי ברציפות לווסטהאם - 2:0 מול ברנטפורד

קבוצות: ליברפול לסטר
(גודל טקסט)

חגיגת משחקי סוף השנה האזרחית בפרמיירליג נמשכה הערב (שישי) עם ליברפול, שחגגה ניצחון רביעי רצוף – 1:2 קשה על לסטר. ברנטפורד העמיקה את המשבר של ווסטהאם עם 0:2.

ואוט פאס שחקן לסטר
משחק אימים. פאס | רויטרס

ליברפול – לסטר 1:2

ניצחון ליגה רביעי ברציפות למרסיסיידרס, שצימקו זמנית את הפער מטוטנהאם הרביעית לשתי נקודות. קודי גאקפו שחתם השבוע במדי המועדון צפה בנעשה מהיציע, ויוכל לרשום את הופעת בכורה שלו ביום שני הבא מול ברטנפורד. יורגן קלופ ביצע שינוי אחד בהשוואה להרכב שניצח את אסטון וילה, כששילב את הארווי אליוט על חשבון פאביניו, אך איש המשחק שלו הערב הגיע דווקא מהקבוצה היריבה – ואוט פאס, שכבש שני שערים עצמיים והציל את המארחת, במשחק לא טוב שלה. לסטר, שלא ניצחה באנפילד מאז 2000, עם הפסד ליגה שני ברציפות, והיא קרובה הרבה יותר לקו האדום מאשר למלחמה על כרטיסים לאירופה.

דקה 50 – אלכסנדר ארנולד הוציא חוץ להנדרסון, שבעט בנגיעה אחת מתוך הרחבה – מעט ליד הקורה

דקה 46 – פאס הוא השחקן הרביעי בתולדות הפרמיירליג עם צמד שערים עצמיים במשחק אחד. קדמו לו ג'יימי קראגר (1999), מייקל פרוקטור (2003) וג'ונתן וולטרס (2013).

דקה 45 – גול! ושוב זה שער עצמי של פאס! נונייס נשלח נהדר ומצא עצמו לבד לגמרי מול וורד, הקפיץ כדור שנשק לקורה, פאס ניסה להרחיק אך בעט לשערו הוא. 1:2 לליברפול, הבלם עם משחק מסויט

דקה 38 – גול! אלכסנר ארנולד הגביה מימין, ואוט פאס גלש וניסה להרחיק, אך הכדור הקשטי חלף מעל דני וורד ונכנס. שער עצמי אומלל, ו-1:1

דקה 23 – נונייס פרץ בשמאל ושלח כדור רוחב, סלאח המשיך בנגיעה אחת אך לא היה מספיק מדויק

דקה 14 – דאקה הפצוע יצא, ג'יימי וארדי נכנס.

דקה 4 – גול! 0:1 מפתיע ללסטר: פאטסון דאקה מצא את קירנן דוסבורי הול, שקיבל את הכדור כ-40 מטר מהשער של אליסון, דהר באין מפריע בין ההגנה, חדר לרחבה ובעט פנימה. "זה קלי מדי", כעס פרשן סקיי ג'יימי ושחקן ליברפול לשעבר, ג'יימי קראגר, "פתיחה מחרידה של ליברפול".

שחקני ליברפול חוגגים עם דרווין נונייס
סידר את השער השני. נונייס | GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista
אוהדי ליברפול עם שלט לכבוד קודי גאפקו
אוהדי ליברפול עם קבלת פנים לגאפקו | אימג'בנק GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

ווסטהאם – ברנטפורד 2:0

משחק חמישי ברציפות ללא הפסד למארחת, שממשיכה את התקופה המוצלחת שלה ופותחת פער של עשר נקודות מהקו האדום – מה שאי אפשר להגיד על הפטישים, שסופרים הפסד חמישי ברציפות ועלולים למצוא עצמם מתחת לקו בסיום המחזור. אייבן טוני כבש את שערו ה-20 ב-2022 (רק הארי קיין כבש יותר) בדקה ה-18, ג'ושוע דסילבה הכפיל (43). לקראת הסיום, נפצע טוני בברכו וירד על אלונקה, מה שקלקל את חגיגות הניצחון של ברנטפורד.

אייבן טוני שחקן ברנטפורד
שנה נהדרת, סיום כואב. טוני | רויטרס

משחקי יום שבת בפרמיירליג:

וולבס – מנצ'סטר יונייטד (14:30, ספורט1)
בורנמות' – קריסטל פאלאס (17:00)
פולהאם – סאות'המפטון (17:00, ספורט1)
מנצ'סטר סיטי – אברטון (17:00, ספורט2)
ניוקאסל – לידס (17:00, ספורט3)
ברייטון – ארסנל (19:30, ספורט1)