שנה חדשה, צרות ישנות: ליברפול הפסידה 3:1 לברנטפורד

play
יואן וויסה, שחקן ברנטפורד | GettyImages
תקציר מחצית: ברנטפורד - ליברפול 0:2 01:41

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, המייטי רדס פתחו את 2023 עם הפסד לצרעות. עצמי של קונאטה (19), וויסה (42) ואמבומו (84) העניקו שלוש נקודות יקרות לקבוצה של תומאס פרנק. אוקסלייד צ'מברליין (50) רק צימק בהופעה הגנתית רעה של האדומים

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בפרמיירליג נפתח הערב (שני) עם ניצחונה של ברנטפורד 1:3 על ליברפול בדרך להיצמד לאדומים של יורגן קלופ במקום השביעי. המייטי רדס נעצרו לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, הצרעות עם משחק חמישי ברצף ללא הפסד.


בדקה השמינית דרווין נונייס קיבל כדור עומק נהדר ממוחמד סלאח, עקף את דויד ראייה, אבל החמיץ מול בן מי שנותר על קו השער והצליח להרחיק. ברנטפורד החלה ללחוץ על השער של אליסון, ובדקה ה-19 הלחץ השתלם אחרי שכדור קרן של בריאן אמבומו פגע ברגלו של איברהימה קונאטה ונכנסה לרשת של השוער הברזילאי בדרך ליתרון של המארחת. יואן וויסה כבר חגג את השני של הצרעות (27) אחרי בלאגן ברחבה של אליסון, אבל השער נפסל בעקבות נבדל של החלוץ. גם בדקה ה-40 שער של וויסה נבדל עקב נבדל של בן מי במהלך, אבל כעבור שתי דקות החלוץ סוף סוף הכפיל את התוצאה עם נגיחה שאליסון לא הצליח להציל.

המחצית השנייה נפתחה בסערה כשנונייס הקפיץ מעל ראיה והחזיר את האדומים למשחק, אבל השער נפסל בעקבות נבדל של החלוץ. כעבור שתי דקות (50) הגבהה מדויקת של טרנט אלכסנדר ארנולד מצאה את אלכס אוקסלייד צ'מברליין שנגח פנימה וצימק ל-2:1. ליברפול המשיכה ללחוץ ולחפש את שער השוויון, אך זה היה דווקא אמבומו שחטף מקונאטה את הכדור בדקה ה-84 וגלגל בקלות מול אליסון את השלישי של ברנטפורד בדרך ל-1:3 בסיום ושלוש נקודות יקרות.

פאביניו, שחקו ליברפול
ישיגו ניצחון חמישי ברצף? פאביניו | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 8: כדור עומק נפלא של מוחמד סלאח לדרווין נונייס שהצליח לעקוף את דויד ראיה, אבל בן מי שנותר על קו השער הציל את ההזדמנות הענקית של החלוץ האורוגוואי.

דקה 17: ריקו הנרי הגביהה כדור לרחבה של אליסון, בריאן אמבומו נגח לסמוך לעמוד של השוער הברזילאי.

דקה 18: מצב נוסף של החלוץ הצרפתי שקיבל כדור יפה מיואן וויסה וניצב באחד על אחד מול אליסון, אך השוער הנהדר היה במקום הדף לקרן.

דקה 19: גול! כדור קרן של אבומו פגע ברגלו של איברהימה קונאטה ונכנס לרשת של ליברפול. 0:1 לברנטפורד!

דקה 24: אלכס אוקסלייד צ'מברליין הוריד בעקב כדור ברחבה לקוסטאס צימיקאס, ראיה היה במקום והדף נפלא לקרן.

דקה 27: שוב כדור קרן הסתובב לרחבת החמש של ליברפול, אליסון הדף ולאחר בלאגן בין שחקני ההגנה וויסה דחק מקרוב, אך השער נפסל בעקבות נבדל של החלוץ.

דקה 33: אוקסלייד צ'מברליין בחן עם בעיטה מחוץ לרחבה את השוער הספרדי של ברנטפורד, ראיה עצר בקלות.

דקה 40: פעם נוספת וויסה הצליח לכבוש ממצב נייח, שוב השער נפסל בגלל נבדל של בן מי במהלך.

דקה 42: גול! בפעם השלישית זה עבד לוויסה – החלוץ נהנה מהגבהה טובה של ינסן ונגח פנימה את השני. 0:2 מדהים לברנטפורד!

דקה 48: דרווין נונייס נכנס לרשימת השערים שנפסלו הערב – החלוץ קיבל כדור עומק נהדר מפאביניו והקפיץ מעל ראיה, אבל היה בעמדת נבדל והשער נפסל.

דקה 50: גול! בדיוק כפי שהיה במחצית הראשונה, שער אחד נפסל והשני נכבש לאחר שתי דקות – הגבהה נהדרת של טרנט אלכסנדר ארנולד מצאה את הראש של אוקסלייד צ'מברליין שנגח פנימה וצימק ל-2:1!

דקה 55: הלחץ של ליברפול המשיך, פאביניו שחרר בעיטה מחוץ לרחבה, אך ראיה נמתח והדף.

איברהימה קונאטה, שחקן ליברפול
נקלעו לפיגור בשלב מוקדם של המשחק. קונאטה כובש שער עצמי | אימג'בנק GettyImages
יואן וויסה, שחקן ברנטפורד
יתרון כפול של הצרעות. וויסה | אימג'בנק GettyImages

משחקי יום שלישי במחזור ה-19 בפרמיירליג:

ארסנל – ניוקאסל (21:45, ספורט2)
אברטון – ברייטון (21:45, ספורט3)
לסטר – פולהאם (21:45, ספורט1)
מנצ'סטר יונייטד – בורנמות' (22:00, ספורט4)