יורגן קלופ: "זה היה משחק שהם רצו לנצח בו יותר מאיתנו"

play
יורגן קלופ, מאמן ליברפול | GettyImages
מתרחקת מהטופ 4: ליברפול הפסידה 3:1 לברנטפורד 05:54

מאמן ליברפול היה מתוסכל לאחר ההפסד 3:1 לברנטפורד שעצר את רצף ארבעת הניצחונות של האדומים והותיר אותם במקום השישי. קראגר: "הקבוצה הזאת נראית כמו אחת שבדרך לסיום שלה, הופעה מבישה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול רשמה הערב (שני) את הפסדה החמישי העונה ב-3:1 לברנטפורד ועצרה את רצף ארבעת הניצחונות בפרמיירליג. האדומים נראו רע מאוד, ועל אף שער מצמק של אלכס אוקסלייד צ'מברליין, ההגנה של המייטי רדס המשיכה את היכולת הרעה של כל העונה וספגה שלושה שערים בדרך לאיבוד נקודות תשיעי העונה.

דרווין נונייס, שחקן ליברפול
ממשיך לאכזב. נונייס | GettyImages

יורגן קלופ הגיב להפסד בסיום: "המצבים הנייחים שלהם גרמו לשחקנים להילחם במגעים פיזיים עם השחקנים שלהם. נלחמנו בחזרה, אבל זה היה משחק שהם רצו יותר מאיתנו. אני חושב שבשער השלישי הייתה עבירה ברורה על קונאטה, דחיפה מאחורה זאת עבירה. מערכת ה-VAR קראה למגע הזה 'לא ודאי ולא ברור', השופט חייב לתת על כך הסבר טוב יותר. אנחנו לא מרוצים מההופעה שלנו כמובן, אנחנו צריכים לשלוט יותר במשחק וזה לא קרה הערב. אני חושב שברנטפורד מתחה את העניין של כמה אפשר לבוא במגע פיזי, בוודאי שאני לא יכול לומר על זה כלום עם השיפוט".

המאמן הגרמני הוסיף: "זה היה משחק פרוע. היינו צריכים להוביל 0:2, אבל לא ניצלנו את המצבים שלנו. נקלענו לפיגור 1:0, היינו לא טובים מספיק במצבים הנייחים. זאת נקודה חשובה שצריך להעביר עליה ביקורת ולשנות דברים. המשחק הוכרע בשער השני שלהם, זאת אשמה בלעדית שלנו".

המספרים:

* ניצחון ראשון של ברנטפורד על ליברפול מאז 1938.

* ברנטפורד לא הפסידו ב-19 המשחקים בהם עלו ליתרון בפרמיירליג – 15 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו.

* ליברפול הפסידה בכל 20 משחקי הפרמיירליג האחרונים בהם היא נקלעה לפיגור כפול במחצית. המשחק האחרון שהיא לא הפסידה בו בפיגור כפול היה ב-2008 בניצחון 2:3 על מנצ'סטר סיטי.

* ליברפול איבדה ב-17 המשחקים שלה עד כה העונה בפרמיירליג יותר נקודות (23) מאשר שהיא איבדה בכל העונה שעברה (22).

* ברנטפורד פגשה העונה כבר את ליברפול, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם וצ'לסי וניצחה או סיימה בתיקו עם כולן. הקבוצה מהטופ 6 היחידה לה היא הפסידה זו ארסנל המוליכה.

ג'יימי קראגר, שחקן ליברפול בעבר ופרשן 'סקיי ספורטס' בהווה תקף את היכולת ההגנתית של האדומים: "זה היה נראה נורא. זה נמשך ככה כבר בערך שנה, התוצאה הזאת לא הגיעה משום מקום. שתי ההופעות האחרונות של ליברפול היו עם הרבה מזל, אבל המשחק היום זה משהו שיהיה לקבוצה כל ארבעה או חמישה שבועות. אני לא חושב שזה משהו שישתנה בקרוב כל כך בקלות. הקבוצה הזאת נראית כמו אחת שבדרך לסיום שלה, הופעה מבישה".

תומאס פרנק, מאמן ברנטפורד
עוד הופעה נהדרת של ברנטפורד. פרנק | אימג'בנק GettyImages

יואן וויסה שכבש את השני של ברנטפורד ונפסלו לו עוד שני שערים: "זה משוגע, כבשתי שלושער היום! חבל שלא הכל אושר, אבל אני שמח מאוד על התוצאה".