ביתו הוא מבצרו: שלושער להולאנד, 0:3 למנצ'סטר סיטי על וולבס

play
ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי | רויטרס
בדרך לשיא כל הזמנים: שלושער להולאנד, 0:3 לסיטי על וולבס 06:03

הנורבגי הגיע ל-25 שערי פרמיירליג העונה אחרי עוד הופעה בלתי נשכחת באיתיחד, האלופה דרסה את הזאבים והתקרבה זמנית לארסנל שבפסגה

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) ועוד לפני הקרב האדיר בין ארסנל למנצ'סטר יונייטד, המדורגת שנייה מנצ'סטר סיטי הביסה את וולבס 0:3, במשחק הבית הרביעי העונה בו ארלינג הולאנד הבקיע שלושער. בנוסף, נפרדו לידס וברנטפורד בתיקו ללא שערים.

שיא אחר שיא: המספרים של ארלינג הולאנד הבלתי ניתן לעצירה

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי
25 שערים ב-19 הופעות פרמיירליג. הוולאנד | רויטרס

מנצ'סטר סיטי – וולבס 0:3

לפני שלושה ימים נקלעה מנצ'סטר סיטי לפיגור 2:0 במחצית נגד טוטנהאם, ולמרות שהפכה ל-2:4 הודה בסיום פפ גווארדיולה שהקבוצה חסרת אנרגיה ושרבים משחקניו לא נראים רעבים לזכות באליפות נוספת. דברי המנג'ר כנראה ניערו את הקבוצה, שהיום הציגה שיפור ניכר וניצחה בקלות 0:3 את וולבס – במשחק בו ארלינג הולאנד כבש שלושער רביעי העונה בליגה במשחק בית והגיע כבר ל-25 שערים ב-19 הופעות בלבד בפרמיירליג. הפער מארסנל שבפסגה לפחות זמנית ירד לשתי נקודות.

גווארדיולה ביצע שני שינויים בהרכב לעומת ה-11 שעלו בחמישי כאשר קווין דה בראונה ואמריק לאפורט החליפו את נתן אקה וחוליאן אלברס. זה השתלם לפפ, כי אחרי פתיחה מהוססת הצליח דה בראונה לבשל בהולאנד בדקה ה-40. חמש דקות בתוך המחצית השנייה הנורבגי הכפיל מ-11 מטר ובחלוף ארבע דקות נוספות כבר השלים שלושער ובדקה ה-61 ירד לספסל כדי לנוח בתום שבוע אינטנסיבי. וולבס הגיעה אחרי ניצחון על ווסטהאם שנתן לה מעט אוויר לנשימה, תיקח מהמפגש בעיקר את הדקות הראשונות של הרכש פבלו סראביה שעלה מהספסל במחצית השנייה.

קווין דה בראונה חוגג עם ארלינג הולאנד, שחקני מנצ'סטר סיטי
ניצחו על ההצגה. הולאנד ודה בראונה | רויטרס

מהלך המשחק

מנצ'סטר סיטי שולטת במשחק מתחילתו, אבל לא מצליחה לייצר איומים על שערו של סה בין הקורות אצל וולבס. בולטת בעיקר האגרסיביות מצד האורחים, כאשר מקס קילמן, מריו למינה וגם המאמן ז'ולן לופטגי ספגו כרטיסים צהובים תוך רבע שעה. בדקה ה-19 חטיפת כדור בסמוך לרחבה הסתיימה בכך שדה בראונה מצא את ארלינג, אבל הנורבגי נסגר היטב ונעצר אצל סה. בחלוף 10 דקות גריליש ניסה להבקיע מחוץ לרחבה, אבל נעצר גם הוא אצל סה. בדקה ה-40 נפרץ הסכר כאשר דה בראונה נותר ללא כיסוי בימין, הרים כדור מדויק והולאנד נגח מרחבת החמש פנימה את שערו ה-23 העונה. עוד לפני המחצית גריליש סחט הצלה גדולה מסה, 0:1 לסיטיזנס בהפסקה.

המחצית השנייה נפתחה בסערה ועם שער נוסף של הולאנד בדקה ה-50, אחרי שנבס הכשיל ברחבה את גונדואן, הנורבגי אמר תודה ומ-11 מטר קבע 0:2. ארבע דקות חלפו והולאנד כבר השלים שלושער, רביעי שלו ב-11 משחקים העונה באיתיחאד, הפעם הודות לפרגון של מחרז שקיבל את הכדור מסה, הותיר אותו מול שער ריק והשאיר לו רק לגלגל לרשת את ה-25 שלו העונה. בדקה ה-61 זכה הולאנד לתשואות כשהוחלף על ידי אלברס ובדקה ה-73 הארגנטינאי היה צריך להבקיע, אבל נכשל באחד על אחד מול שוער הזאבים. גונדואן כמעט הבקיע את הרביעי, אבל נגח החוצה ממכשלושה מטרים, מנגד פודנס כמעט הפתיע את אדרסון ולצערו הכדור שלו חלף סנטימטרים ליד הקורה ויצא. בסיום 0:3.

משחק נוסף:

לידס – ברנטפורד 0:0

המחזור ה-21 באנגליה ייחתם מחר עם המפגש בין פולהאם ומנור סולומון לטוטנהאם (שני, 22:00, ספורט1).