דיווח: יונייטד תציע 120 מיליון יורו על ויקטור אוסימן בקיץ

play
סחורה חמה. אוסימן | GettyImages, Francesco Pecoraro
קאסמירו הורחק, פרננדש ורשפורד העניקו ליונייטד 1:2 יקר על פאלאס 03:08

השדים האדומים ישוו את שיא ההעברות בפרמיירליג? צ'לסי צפויה להיאבק איתם. שרינגהאם: "קאסמירו מזכיר את רוי קין"

(גודל טקסט)

צ'לסי שברה את שיא ההעברות בפרמיירליג כששילמה לא פחות מ-120 מיליון יורו על אנסו פרננדס עם תום חלון ינואר, אולם לא מן הנמנע שהשיא הזה יישבר פעם נוספת כבר בקיץ הקרוב.

לפי "דיילי מייל", מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם לנאפולי סכום זהה על כוכבה הגדול ויקטור אוסימן, מהחלוצים הבולטים השנה באירופה, שמוביל את קבוצתו ליתרון 13 נקודות בפסגה. אלא שלשדים האדומים צפויה תחרות על החלוץ בן ה-24, והיא מגיעה מצ'לסי, כמובן.

לפי אותו דיווח, הבלוז שנוהגים לא פעם לשחק עם קאי האברץ כחלוץ מדומה מחפשים אחר שחקן חוד טבעי, ולא יהססו לפתוח פעם נוספת את הארנק. אשר ליונייטד, היא תאפשר לאנתוני מרסיאל לעזוב בקיץ, ואל הבור הזה אמורים להיכנס אוסימן או הארי קיין. הניגרי, שנרכש על ידי נאפולי ב-40 מיליון יורו בקיץ 2020, כבש העונה 16 שערי ליגה ב-17 משחקים.

בוסקטס שוב מבוקש בסעודיה, מה יעלה בגורל דה יונג ופאטי?
דיווח: "הנהלת ריאל מדריד איבדה אמון בקרלו אנצ'לוטי"
סיטי בטוחה בחפותה, באנגליה צופים "עונש קיצוני, אבל לא העונה"

ויקטור אוסימן, שחקן נאפולי חוגג
סחורה חמה. אוסימן | GettyImages, Francesco Pecoraro

בקיץ שעבר, כך מתברר, ניסתה יונייטד להשלים עוד עסקת ענק – אך נדחתה. לפי דיווחים, השדים האדומים הציעו לווסטהאם 112 מיליון יורו על דקלן רייס, אולם הפטישים לא היו מוכנים למכור את הקפטן שלהם. כעת, תג המחיר שלו עומד על כ-135 מיליון יורו, ולפי דיווחים, ארסנל צפויה להיות זו שתסתער עליו בקיץ הבא.

מי שככל הנראה יישאר במועדון הוא דיוגו דאלוט, איתו מנהלת יונייטד משא ומתן על חוזה חדש, שכן חוזהו הנוכחי יסתיים בקיץ 2024. "אני אוהב את המועדון הזה, נראה איך המגעים יתפתחו", אמר הפורטוגלי לפני מספר שבועות.

קאסמירו אמנם לא יעמוד לרשות השדים האדומים בשלושת המשחקים הקרובים, זכר להרחקה שלו מול קריסטל פאלאס, אולם בממלכה ממשיכים להתלהב מהקשר הברזילאי הנהדר שהגיע מריאל מדריד. לפי טדי שרינגהאם, "קאסמירו הוא כמו רוי קין, הוא מה שהיה חסר ליונייטד בשמונה השנים הקודמות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי