"גאה בו, עתידו בידיו": סאנצ'ו חזר, כבש וזכה לשבחים מטן האח

play
ג'יידון סאנצ'ו, קשר מנצ'סטר יונייטד | GettyImages, OLI SCARFF
אחרי 13 ניצחונות בית רצופים: מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-2:2 מול לידס 02:48

הקשר שעבר טיפול נפשי ערך "בכורה מחודשת" בפרמיירליג אחרי כשלושה חודשים והציל את מנצ'סטר יונייטד מהפסד ב-2:2 נגד לידס: "בטוח שהשער יחזק אותו", החמיא המאמן שזעם על יכולת קבוצתו בפתיחה

(גודל טקסט)

הריצה האדירה של מנצ'סטר יונייטד נעצרה. 13 משחקים רצופים באולד טראפורד היא יצאה עם ידה על העליונה, לא שמטה אף משחק מאז התיקו המאופס נגד ניוקאסל ב-13 באוקטובר, אבל אמש (רביעי) היא אמנם נחלצה מפיגור כפול, אבל זה הספיק לה רק לנקודה ב-2:2 נגד לידס יונייטד במשחק ההשלמה בפרמיירליג – וביום ראשון הן כבר ייפגשו פעם נוספת, הפעם בלידס ושוב במסגרת הליגה, הפעם במסגרת המחזור ה-23 שייפתח בשבת.

לידס הגיעה לתיאטרון החלומות עם צוות האימון הזמני שלה אחרי ההחלטה להיפרד מג'סי מארש, והיממה את השדים האדומים כאשר עלתה ליתרון כבר בדקה הראשונה. עוד במחצית הראשונה היתרון הוכפל משער עצמי של רפאל וראן, אבל שמונה דקות במחצית השנייה עשו את ההבדל ורגישו מאוד את השדים האדומים – תחילה מרכוס רשפורד כבש משחק שישי ברציפות באולד טראפורד במסגרת הליגה, הראשון שעושה זאת אחרי למעלה מעשור, מאז וויין רוני באפריל 2012 – ולאחר מכן ג'יידון סאנצ'ו המחליף קבע שוויון עם שערו הראשון מאז ששב לסגל הקבוצה בתום שיקום פיזי ומנטלי שעבר בהולנד, למעשה במשחקו הראשון בפרמיירליג זה כשלושה חודשים.

ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד
זכה זכה לחיבוק חם והחזיר עם שער. סאנצ'ו | רויטרס

סאנצ'ו בן ה-22 לא נכלל בסגל מנצ'סטר יונייטד מסוף חודש אוקטובר ועד תחילת פברואר, ניצל את פגרת המונדיאל וגם מעבר לה כדי לעבור הליך שיקום בעקבות קשיים מנטליים איתם התמודד, אבל השבוע חזר לאולד טראפורד, התקבל בחיבוק גדול על ידי חבריו לקבוצה והאוהדים והחזיר להם עם שער יקר.

"אני גאה בו", אמר המאמן אריק טן האח בסיום, "עתידו בידיים שלו – אם הוא רוצה להצליח, הוא יכול. אני מאוד נהנה לראות אותו כרגע, משחק בביטחון ובאמונה. אנחנו יודעים שהוא שחקן יוצא מן הכלל ואני חושב שהוא יכול להשפיע מאוד, אבל הוא צריך לעבוד קשה בשביל זה ואנסה לדחוף אותו כדי להוציא מעצמו יותר. אני נהנה לראות אותו ואני בטוח שהשער הזה יחזק אותו".

עם זאת, המנג'ר ההולנדי היה הרבה פחות מרוצה, בלשון המעטה, משני השערים שספגו שחקניו בפתיחה: "זה היה רע מאוד. במיוחד כשמדובר בדרבי צריכים לדעת להילחם ולקחת אחריות, דברים שלא עשינו. אני מאוכזב מאוד מהפתיחה שלנו, הפסדנו להם בכל המאבקים בהתחלה וזה לא מקובל עליי, אבל אני כן מאוד מרוצה מהלחימה שלנו אחר כך ומהדרך שבה השחקנים חזרו והבקיעו שני שערים מצוינים".