רשפורד בעקבות רוני, מנצ'סטר יונייטד רק חמש נקודות מהפסגה

play
מרכוס רשפורד עם ואוט וחהורסט שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | רויטרס
רשפורד להט עם צמד, סאנצ'ו הוסיף שער מבריק ויונייטד חגגה עם 0:3 לסטר 05:57

החלוץ הלוהט כבש צמד והפך לשני פרט לרוני שמבקיע בשבעה משחקי בית רצופים, סאנצ'ו הוסיף ב-0:3 על לסטר, ששלטה והחמיצה בפתיחה

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בפרמיירליג יגיע לסיומו היום (ראשון), כאשר תחילה מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את לסטר סיטי וצימקה את הפער מהפסגה לחמש נקודות. בדרבי הלונדיני ניצחה טוטנהאם 0:2 את ווסטהאם.

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער
השחקן הכי לוהט באנגליה. מרכוס רשפורד חוגג | רויטרס

מנצ'סטר יונייטד – לסטר סיטי 0:3

האם השדים האדומים מסוגלים להיות גם סוסים שחורים ולהצטרף מאחור למאבק האליפות? כעת הם נמצאים בפיגור שלוש נקודות ממנצ'סטר סיטי וחמש מארסנל המוליכה, ואם מרכוס רשפורד ימשיך בכושר ההבקעה המדהים שלו – אז אולי אפשר לפנטז על אליפות ראשונה מאז ימי אלכס פרגוסון.

לסטר סיטי הגיעה אחרי שתי רביעיות ונראתה מצוין בפתיחה, אבל דויד דה חאה סיפק הצלת ענק בדקה ה-20, שבעקבותיה הכול השתנה. רשפורד עקץ במתפרצת לאחר בישול קסום של ברונו פרננדש, השלים צמד במחצית השנייה וראה את ג'יידון סאנצ'ו המחליף מצטרף לחגיגה לאחר מכן. לסטר לא הפסידה בשני ביקוריה הקודמים באולד טראפורד, אבל הפעם ספגה תבוסה שמשאירה אותה ארבע נקודות מעל הקו האדום. יונייטד עם הפנים לגומלין הביתי מול ברצלונה בליגה האירופית.

קלצ'י איהנאצ'ו שחקן לסטר סיטי נוגח מול מנצ'סטר יונייטד
נגח מצוין, אבל נתקל בהצלת ענק של דויד דה חאה. קלצ'י איהנאצ'ו | אימג'בנק GettyImages, Richard Heathcote

מהלך המשחק

דקה 8: בארנס החליף מסירות עם איהנאצ'ו ומצא עצמו לבד מול דה חאה, שהצליח לעצור את הבעיטה עם הרגל ומנע מהשדים האדומים ספיגה מוקדמת.

דקה 10: עוד מצב מצוין ללסטר, הפעם איהנאצ'ו הוא זה שנשלח לרחבה, אבל הבעיטה שלו פגעה בלינדלוף והתגלגלה ליד הקורה.

דקה 20: קסטאן הרים כדור נהדר מצד ימין, איהנאצ'ו היה חופשי ונגח מדויק לפינה הקרובה, אבל איכשהו דה חאה שלח יד ארוכה ועצר על הקו. איזו הצלה מדהימה של השוער הספרדי.

דקה 25: גול! פרננדש שלח כדור נהדר עם הפאלש במתפרצת לרשפורד, ההגנה קפאה והחלוץ לא נכשל מול וורד ובעט פנימה. משחק בית שביעי ברציפות שהוא כובש, 0:1 למנצ'סטר יונייטד בניגוד למהלך המשחק.

* רשפורד הפך לשחקן השני שכובש בשבעה משחקי בית רצופים של מנצ'סטר יונייטד בליגה, כשהקודם היה ויין רוני עם רצף של שמונה בין דצמבר 2009 למרץ 2010.

דקה 37: פרננדש סיפק עוד מסירת אומן מצד ימין, אבל דאלוט הוא לא רשפורד. המגן הכניס את הרגל לא מספיק טוב והסיט החוצה כשהוא לבד מול השוער.

דקה 49: שואו הרים כדור חופשי, ליסנדרו ברח מהשמירה ונגח בעוצמה אל המשקוף.

דקה 56: גול! פרד שלח את רשפורד בצד שמאל והחלוץ הלוהט נכנס לרחבה ושוב בעט מדויק מול וורד. השער נבדק ב-VAR, אבל פאס שבר את קו הנבדל והאישור התקבל. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 62: גול! איהנאצ'ו ציפה לשריקה בטענה לעבירה של ליסנדרו, אבל השופט לא הגיב, המארחת דהרה למתפרצת וסאנצ'ו המחליף כבש אחרי דאבל-פס עם פרננדש שרשם בישול שני. 0:3 למנצ'סטר יונייטד.

המחזור ה-25 בפרמיירליג ייצא לדרך ביום שישי כאשר פולהאם תארח את וולבס.