רשפורד: "לא מרגיש שצפויה ירידה אצלי, אני תמיד רוצה להשתפר"

play
בשיאו. רשפורד | GettyImages, Richard Heathcote
רשפורד להט עם צמד, סאנצ'ו הוסיף שער מבריק ויונייטד חגגה עם 0:3 לסטר 05:57

החלוץ הכי לוהט בכדורגל האירופי בחודשיים האחרונים, כיכב גם ב-0:3 של מנצ'סטר יונייטד על לסטר והצהיר אחרי שכבש משחק בית שביעי ברצף: "אנחנו במאבק האליפות"

(גודל טקסט)

מרכוס רשפורד מצליח לעשות את הבלתי ייאמן משחק אחר משחק. היום (ראשון) השחקן הכי לוהט בכדורגל העולמי הבקיע צמד ב-0:3 של מנצ'סטר יונייטד על לסטר ובכך הגיע ל-16 שערים ב-17 משחקים בכל המסגרות מאז המונדיאל. באולד טראפורד הוא בעיצומו של רצף שעומד על שבעה משחקים רצופים בפרמיירליג בהם כבש – הראשון שעושה זאת עבור יונייטד מאז וויין רוני – ובסך הכל לזכותו העונה כבר 24 שערים בכל המסגרות לצד 8 בישולים.

"אני לא מרגיש שצפויה ירידה אצלי אני רק מנסה להשתפר", אמר רשפורד אחרי המשחק, "בעונה כזו אני לא חושב שזה קשה לנו להמשיך לעבוד ולדחוף, כי אנחנו נלחמים על המון דברים. זה לא היה משחק כל כך טוב שלנו בהתחלה, אבל זה דבר חיובי שלמרות זאת ירדנו למחצית ביתרון. אני שמח שאני מבקיע שערים ומכריע משחקים, זו הרגשה טובה".

מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד
כושר שיא שנמשך כבר חודשיים. רשפורד | אימג'בנק GettyImages, Richard Heathcote

למוליכה ארסנל אמנם משחק חסר והיא תוכל בעוד כעשרה ימים לברוח, אבל בינתיים הפער ממנה שוב הצטמק לחמש נקודות ועל כך אמר רשפורד: "מובן מאליו שאנחנו שם, אנחנו קרובים, אבל צריך לזכור שלפנינו נמצאות שתי קבוצות מעולות שמשחקות גם כן כדורגל מצוין".

המאמן אריק טן האח, שבסוף השבוע אמר שהארכת החוזה של רשפורד נמצאת בעדיפות עליונה, הוסיף לדברי הכוכב: "הקבוצה מציבה את רשפורד בעמדות הנכונות, במיוחד ברונו פרננדש (שבישל לו פעמיים היום) שעושה עבודה מעולה, אבל לא רק הוא. מאבק אליפות? אנחנו רק בפברואר ולא מסתכלים כל כך רחוק, היום השגנו תוצאה מצוינת ואני מאוד מרוצה. כן היו לנו בעיות ורק בזכות דויד דה חאה לא ספגנו".