מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את בורנמות', הפער מארסנל שוב 2 נקודות

play
חוליאן אלברס מנצ'סטר סיטי | GettyImages
הולאנד שבר את שיאו של אגוארו, אלברס "שכפול של הנורבגי" 05:59

צמד של אלברס (15 ו-51), שער 27 העונה של הולאנד (29) ופודן (45) צמצמו את ההפרש מהמוליכה, לרמה (83) צימק

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי מעדה מול עולה חדשה אחת במחזור הקודם, אך הערב (שבת) דרסה 1:4 עולה אחרת בדמותה של בורנמות' בדרך לצמק את הפער מארסנל המוליכה לשתי נקודות בלבד עם משחק עודף.

אחרי ה-1:1 מול נוטינגהאם פורסט והתיקו מול ר.ב. לייפציג, פפ גווארדיולה החזיר להרכב את פיל פודן בהופעתו ה-200 במדי האלופה ואת חוליאן אלברס. השניים פתחו בהתקפה לצדם של ג'ק גריליש וארלינג הולאנד, כאשר קווין דה בראונה החלים ממחלה והמתין להזדמנות על הספסל.

הסיטיזנס פתחו בלחץ על השער של נטו, וכבר בדקה ה-15 אלברס כבש את הראשון. פודן עקף את השוער הברזילאי, ראה את הולאנד פוגע במשקוף, והארגנטינאי היה במקום כדי לדחוק מקרוב את הכדור החוזר. בדקה ה-29 הנורבגי לא התבלבל והפעם הצליח לכבוש. מסירת רוחב של אילקאי גונדואן מצאה את פודן שהוציא להולאנד, והחלוץ כבש מקרוב את שערו ה-27 העונה בפרמיירליג. בכך, הפך החלוץ האימתני לשחקן שכבש הכי הרבה שערים בעונה בליגה במדי מנצ'סטר סיטי – עקף את קון אגוארו בשיא שעמד על 26 עד הערב. רגע לפני הירידה למחצית, פיליפ בילינג מסר רע אחורה, פודן ניצל זאת וכבש את השלישי (45) בקלות.

האלופה פתחה את המחצית השנייה בצורה דומה, ובדקה ה-51 אלברס השלים צמד והעלה את התכולים ל-0:4. פפ החליט לבצע שינויים רבים במהלך הדקות שנותרו, ונתן לכוכביו מנוחה וראה את ג'פרסון לרמה (83) מצמק אחרי הרחקה רעה של רובן דיאס. בסיום, שלוש נקודות יקרות במאבק האליפות לקבוצה מהמקום השני שצימקה את ההפרש ל-2 מארסנל.

חוליאן אלברס מנצ'סטר סיטי
העלה את סיטי ליתרון. אלברס | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 7: רודרי ניסה לבחון מרחוק את נטו, אבל הכדור עלה גבוה מדי מעל המסגרת של השוער הברזילאי.

דקה 15: גול! פיל פודן כבר עקף את נטו, ארלינג הולאנד מצא את המשקוף ועל הריבאונד היה חוליאן אלברס שדחק מקרוב את היתרון של האלופה. 0:1 למנצ'סטר סיטי!

דקה 21: כדור קרן של פודן מצא את הראש של רובן דיאס שנגח ליד העמוד של נטו. הזדמנות נהדרת לפורטוגלי להכפיל את היתרון.


ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי


פיל פודן מנצ'סטר סיטי


דקה 29: גול! מסירת רוחב של אילקאי גונדואן מצאה את פודן שהוציא בחזרה להולאנד, והנורבגי כבש מקרוב את השני. 0:2 למנצ'סטר סיטי!

דקה 38: דומיניק סולאנקה הוריד עם הראש לחאמד טראורה שבעט חזק לפינה הקרובה של אדרסון שהדף לקרן.

דקה 41: הגבהה של פודן מצאה את הראש של אלברס שנגח חזק, נטו עצר היטב.

דקה 45: גול! פיליפ בילינג מסר רע מאוד אחורה, פודן ניצל זאת וגנב בדרך לאחד על אחד מול נטו. האנגלי לא התבלבל ובעט לרשת של בורנמות' בדרך ל-0:3 למנצ'סטר סיטי!


חוליאן אלברס מנצ'סטר סיטי


דקה 51: גול! הרחקה לא מספיק טובה ברחבת בורנמות' הגיעה לאלברס, אלוף העולם לא התבלבל ובעט כדור חזק לרשת של נטו. 0:4 למנצ'סטר סיטי!

דקה 60: נתן אקה בעט כדור חזק מחוץ לרחבה של נטו, שוער בורנמות' עצר טוב את הבעיטה של אקס הדובדבנים.

דקה 83: גול! כדור רוחב של ג'ורדן זמורה נחסם על ידי דיאס שהרחיק רע, אבל ג'פרסון לרמה היה במקום ובעט מהאוויר את השער המצמק של המארחת. בורנמות' צימקה ל-4:1!

דקה 89: בורנמות' התעוררה מאוחר מדי, אך הקהל הביתי נהנה מדקות טובות עם בעיטה מסובבת לפינה הרחוקה של ג'יידון אנתוני שכמעט מצאה את המסגרת של אדרסון.


ג'פרסון לרמה בורנמות'


במחזור הבא (4.3) מנצ'סטר סיטי תפגוש את ניוקאסל בקרב צמרת.