הולאנד שבר את שיאו של אגוארו, אלברס "שכפול של הנורבגי"

play
פיל פודן לצד ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי | רויטרס
הולאנד שבר את שיאו של אגוארו, אלברס "שכפול של הנורבגי" 05:59

צמד החלוצים כבשו ב-1:4 של מנצ'סטר סיטי מול בורנמות', מלך השערים כבש בפעם ה-27 והפך לשחקן שהבקיע הכי הרבה עבור התכולים בעונה אחת בפרמיירליג. בממלכה החמיאו לארגנטינאי: "לא פחות טוב מהולאנד". גווארדיולה פרגן לפודן: "כל קבוצה צריך שחקן כמו פיל"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אחרי ה-1:1 מול נוטינגהאם פורסט שפתח את הפער מארסנל המוליכה, מנצ'סטר סיטי חזרה אתמול (שבת) לנצח עם 1:4 מרשים על בורנמות'. פפ גווארדיולה נהנה מצמד של חוליאן אלברס, שער נוסף של פיל פודן שרשם הופעה פנטסטית והגול ה-27 העונה של ארלינג הולאנד.

עם שערו מול הדובדבנים, החלוץ הנורבגי הפך למלך השערים של הסיטיזנס בעונה אחת בפרמיירליג, כאשר הוא בדרך עקף את אגדת המועדון – סרחיו קון אגוארו. המטרה הבאה של הולאנד, מלבד לעקוף את התותחנים ולזכות באליפות, היא להתקרב לשיאו של פרנסיס לי, חלוץ התכולים שכבש 33 שערים בעונת 1971/72.


ברצלונה מוסרת תודה: 1:1 בין ריאל לאתלטיקו בדרבי של מדריד
צפו: כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער במחצית הראשונה עבור אל-נאסר
ניצחון שמיני ברציפות לנאפולי, הפער בפסגה צמח ל-18 נקודות

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי
החמיא לשלישיית הכובשים. גווארדיולה | רויטרס

פפ גווארדיולה שיבח את החלוץ האדיר שלו על עוד משחק בו הוא כבש: "ההשפעה שלו היא יוצאת מן הכלל. אנחנו אוהבים אותו והוא מסייע לנו בכל פעם מחדש בכיבוש שערים. השחקנים מוצאים אותו יותר על המגרש, הוא האיום הכי גדול על היריבות, אז אנחנו מרוצים מכך".

המאמן הספרדי הוסיף: "ההופעה שלנו הייתה מרשימה. היינו אגרסיביים ותקפנו עם כל מה שיש לנו. זאת הופעה של קבוצה דינמית ואנחנו שמחים שהשגנו תוצאה טובה".

פיל פודן, בהופעתו ה-200 במדי האלופה, הוסיף את השלישי באחד המשחקים הטובים שלו העונה. הקשר האנגלי יצר שבעה מצבים מול בורנמות' – שזה הכי הרבה עבור שחקן של סיטי במשחק חוץ מאז ג'יימס מילנר באוקטובר 2014.

פפ התייחס לרוטציה ממנה סבל פודן לאחרונה ואמר: "הוא שחקן מיוחד, אנחנו אוהבים אותו וצריכים אותו. כל קבוצה צריכה פיל!".

חוליאן אלברס מנצ'סטר סיטי
ההצבעות לטובתו הכעיסו רבים. חוליאן אלברס | רויטרס

אלברס, אלוף העולם עם ארגנטינה והחלוץ השני של האלופה האנגלית, השלים 90 דקות בהן כבש צמד נהדר והיה מהבולטים בצד של האורחת. הארגנטינאי עלה למאזן של שישה שערים בשמונה מהמשחקים בהם פתח העונה. החלוץ המחליף של סיטי זכה גם בפרס השחקן המצטיין וזכה להשוואות בממלכה: "שכפול של החלוץ הנורבגי, הוא לא פחות טוב מהולאנד".

במחזור הבא (4.3) מנצ'סטר סיטי תארח את ניוקאסל לקרב צמרת, בו היא תנסה להמשיך לצמצם את הפער מארסנל המוליכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי