ויין רוני: "טן האח הוא מה שיונייטד היתה צריכה בשנים האחרונות"

play
שופע מחמאות. רוני | GettyImages, ROBERTO SCHMIDT/AFP
צ'אבי: "ריאל פייבוריטית", אנצ'לוטי: "לא רוצים נקמה, רוצים תואר" 03:20

כוכב העבר הילל את המאמן ("לאווירה הזו חיכו במועדון") ואת רשפורד ("פנטסטי, הביטחון חזר") לפני גמר גביע הליגה (18:30, ספורט1)

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד תפגוש הערב (ראשון, 18:30, ספורט1) את ניוקאסל בוומבלי בגמר גביע הליגה, בתקווה לשבור בצורת בת חמש שנים וחצי ללא תואר, מאז הזכייה במגן הקהילה ב-2017. השדים האדומים מתייצבים לגמר במצב רוח מרומם, אחרי שהדיחו את ברצלונה מהליגה האירופית, ומשבוע לשבוע עושה רושם שהשיטה של אריק טן האח נושאת פרי.

אחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון, ויין רוני, אוהב מה שהוא רואה העונה. "טן האח הוא מה שיונייטד היתה צריכה בשנים האחרונות", אמר בריאיון ל-ESPN. "ביקרתי בכמה אימונים, דיברתי עם חלק מהשחקנים, ואני יודע שהוא דורש מהם הרבה. הוא שינה את התפיסה שלהם ואת האמונה של השחקנים, כעת הם יודעים שהם קבוצה טובה ומתחילים לראות את זה".

מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את בורנמות', הפער מארסנל שוב 2 נקודות
צפו: כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער במחצית הראשונה עבור אל-נאסר
ברצלונה מוסרת תודה: 1:1 בין ריאל לאתלטיקו בדרבי של מדריד

מאמן די.סי יונייטד ויין רוני
שופע מחמאות. רוני | GettyImages, ROBERTO SCHMIDT/AFP

מאז אלכס פרגוסון חיפשה מנצ'סטר יונייטד דמות שמסוגלת להצעיד את המועדון קדימה, וכעת נראה שהיא מצאה אחת כזו. "חשוב מאוד שמאמן ייצור אווירה טובה", אמר רוני. "לעתים זה קשה יותר ממה שזה נראה. טן האח שומר את כל השחקנים מעורבים, גם המחליפים משפיעים, ולאווירה הזו המועדון היה חיכה כבר תקופה ארוכה".

רוני דאג להחמיא גם למרכוס רשפורד, אולי השחקן הלוהט ביבשת מאז החזרה מפגרת המונדיאל. כוכב מנצ'סטר יונייטד כבש בשבעה משחקי בית רצופים – והוא השחקן הראשון שעושה זאת מאז ויין רוני עצמו. "הוא פנטסטי", אמר מאמן די.סי יונייטד. "הוא שחקן אדיר והוכיח זאת בשלב מוקדם של הקריירה. בשנתיים האחרונות הוא קצת דעך, אז זה חשוב שהוא חוזר להראות את נקודות החוזקה שלו. הרגשתי שהוא קצת איבד ביטחון, אבל העונה הוא חזר לשיאו".

מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד
בשיאו. רשפורד | GettyImages, Richard Heathcote

בחודשים האחרונים נפוצו שמועות על מספר קבוצות פרמיירליג המביעות עניין ברוני, אך כרגע, הוא מרוצה ב-MLS: "הגעתי לכאן כדי להתפתח, לצבור ניסיון. אני צריך להרוויח את המעמד שלי כדי לעבוד במועדונים הגדולים באנגליה ובאירופה. הלוואי שיום אחד זה יקרה, אבל כרגע אני מתעסק רק בדי.סי יונייטד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי