דיווח בגרמניה: רוברטו פירמינו יעזוב את ליברפול בסיום העונה

play
מחוייבותו לא מוטלת בספק. קלופ עם פירמינו | GettyImages, OLI SCARFF
דיווח בגרמניה: רוברטו פירמינו יעזוב את ליברפול בסיום העונה 01:30

החלוץ הברזילאי שוחח עם קלופ והביע את רצונו לעזוב עם תום חוזהו בקיץ. יסיים 8 שנים במועדון וימשיך את המהפך ההתקפי בסגל של האדומים

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אחרי שסאדיו מאנה עזב בקיץ האחרון את ליברפול ופירק את השלישייה ההתקפית יחד עם מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו, היום (שישי) הגיע דיווח מעניין מגרמניה על כך שהחלוץ הברזילאי יהיה הבא בתור לעזוב את אנפילד אחרי שמונה שנים במדים האדומים.

לפי 'סקיי ספורטס' בגרמניה, פירמינו הודיע לקלופ כי בכוונתו לעזוב את ליברפול בתום העונה עם סיום חוזהו במועדון, בשיחה חיובית שנערכה בין השניים. בובי יעזוב בחינם את המייטי רדס אחרי שמונה שנים במועדון, בהן זכה בליגת האלופות, אליפות אנגליה, גביע הליגה, הגביע האנגלי, הסופר קאפ האירופי, מגן הקהילה וגביע העולם למועדונים. בשנתיים האחרונות החל לאבד את מקומו ב-11 של קלופ בעקבות ירידה ביכולת ההתקפית והגעה של שחקנים בדמותם של לואיס דיאס, דיוגו ז'וטה ודרווין נונייס.

עוד באנגליה

"אם קיין רוצה לזכות בתואר, זה הזמן לעבור – ולמנצ'סטר יונייטד"
שבת באנגליה: קרב צמרת לסיטי, ארסנל מקווה לברוח, צ'לסי תיפרד מפוטר?
המחליף לקרוס וקאסמירו? ריאל מדריד מעוניינת בברונו גימראייש

רוברטו פירמינו שחקן ליברפול חוגג שער

פירמינו הגיע לליברפול בקיץ 2015, כשברנדן רודג'רס עוד עמד על הקווים באנפילד, אך עם הגעתו של קלופ באוקטובר של אותה השנה, הגרמני העביר אותו מעמדת הקשר ההתקפי לעמדת החלוץ המרכזי, שם כבש עד היום 107 שערים ובישל 78 ב-352 הופעות.