שער חמישי ברציפות לסולומון שפתח לראשונה בליגה, פולהאם הפסידה

play
מנור סולומון, קשר פולהאם | GettyImages, Alex Davidson
החמישי ברצף: צפו בשער השוויון של מנור סולומון הלוהט נגד ברנטפורד 01:22

הישראלי ערך בכורה בהרכב בפרמיירליג ובדקה ה-39 נגח את שער השוויון מול ברנטפורד, אך רצף המשחקים ללא הפסד נעצר והקוטג'רס נותרו במקום ה-7 בעקבות ה-3:2. הוא הוחלף בדקה ה-75

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

מנור סולומון נכנס בשבוע שעבר לספורי ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי כשכבש בארבעה משחקים רצופים באנגליה, אבל הערב (שני) הוא פתח לראשונה בהרכב פולהאם במסגרת הפרמיירליג ושבר את השיא של עצמו כאשר נגח לרשת וחגג חמישה משחקים רצופים בהם הבקיע, מתוכם ארבעה בליגה. לצערו של סולומון וחבריו בפולהאם, הם הפסידו 3:2 לברנטפורד.

סולומון זכה לקרדיט בהרכב לראשונה במסגרת הפרמיירליג בדרבי הלונדוני מול ברנטפורד, קרב בין שתיים מהקבוצות הכי מפתיעות העונה באנגליה שנאבקות על כרטיס לאחד המפעלים האירופיים בעונה הבאה, ואחרי שהמארחת עלתה ליתרון מהיר משער של אית'ן פינוק בדקה השישית, הגיע הרגע הגדול של הישראלי שבדקה ה-39 כבש לראשונה בממלכה בנגיחה אחרי כדור שניתז מהמשקוף. סולומון הוחלף בדקה ה-75, אבל עוד קודם לכן אייבן טוני הבקיע את הפנדל ה-22 שלו מתוך 22 בעיטות עונשין מ-11 מטר במדי ברנטפורד ומתיאס ינסן סגר סיפור בדקה ה-85, על אף שעמוק בתוך תוספת הזמן הצליח קרלוס ויניסיוס לצמק ל-3:2.

ברנטפורד סופרת כבר 12 משחקים רצופים בפרמיירליג ללא הפסד וכעת מרחק נקודה בלבד מפולהאם, שפספסה הזדמנות לקפוץ למקום השישי ונותרה שביעית.

מנור סולומון, קשר פולהאם
סולומון נוגח את השוויון של פולהאם | אימג'בנק GettyImages, Alex Davidson
מנור סולומון, קשר פולהאם
חמישה שערים רצופים באנגליה לישראלי | GettyImages, Alex Davidson

מהלך המשחק

דקה 6: גול! 0:1 לברנטפורד. הדבורים החלו את המשחק בסערה ועלו ליתרון מוצדק כבר בדקה השביעית, אחרי קרן שהגנת פולהאם לא הסתדרה איתה ובסיומה אית'ן פינוק הכניע את לנו בבעיטה חדה לפינה.

דקה 35: כדור חופשי לזכות ברנטפורד הסתיים בכדור אדיר שטוני בעט למשקוף מכ-17 מטר.

דקה 39: גול! סולומון עם שערו החמישי ברציפות השווה ל-1:1! אנדראס פריירה ירה כדור חופשי אדיר למשקוף, הכדור נפל ברחבה וסולומון הקדים את כולם כדי לשים את הראש ולנגוח לרשת החשופה.

דקה 53: גול! המארחת שוב ביתרון. דיופ הכשיל את נורגור ברחבה, טוני לפינה הימנית שאליה לנו זינק, אבל הגרמני לא הצליח למנוע מהכדור לפגוש את הרשת. 1:2 לברנטפורד.

דקה 69: שוב טוני כמעט הבקיע, הפעם כמעט מהחצי! החלוץ זיהה את לנו מחוץ לשער ובעט כדור כמעט מעיגול האמצע, למזלם של השוער וחבריו לפולהאם הכדור נחת על הרשת העליונה.

דקה 75: סילבה ביצע חילוף כפול ולספסל ירד סולומון שלא בלט במשחק לא טוב של קבוצתו, אבל בכל זאת רשם שער רביעי רצוף בפרמיירליג וחמישי כולל משחק הגביע נגד לידס.

דקה 85: גול! ברנטפורד סגרה סיפור עם שערה השלישי, אותו הבקיע מרחבת החמש מתאיס ינסן.

דקה 90+9: גול! ראיה הדף רע ניסיון של פריירה, קרלוס ויניסיוס המחליף היה מהיר יותר מהשוער, בעט מעליו וקבע את תוצאת הסיום. 2:3 לברנטפורד.