קלופ: "קצת הופתעתי כשפירמינו אמר לי שהוא מתכוון לעזוב"

play
מחוייבותו לא מוטלת בספק. קלופ עם פירמינו | GettyImages, OLI SCARFF
בלתי נתפס: ליברפול השפילה את מנצ'סטר יונייטד עם 0:7 היסטורי 05:48

לפני בורנמות' (שבת, 14:30, ספורט1), החמיא מאמן ליברפול לחלוץ שלו וגם לגאפקו: "הסקאוטינג אף פעם לא מושלם, אבל פגענו איתו בול"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אם מוציאים מהמשוואה את החמישייה שספגה מריאל מדריד (אותה תפגיש ביום רביעי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות בברנבאו), בליגה ליברפול לא ספגה חמישה מחזורים רצופים. ניצחון מחר (שבת, 14:30, ספורט1) על בורנמות' יעלה אותה למקום הרביעי, לפחות באופן זמני, ונכון לרגע זה, נראה כי יורגן קלופ לא יבצע שינויים בהשוואה להרכב שרמס את מנצ'סטר יונייטד עם 0:7 מהדהד.

"ה-0:7 הזה היה נחמד, וכולנו נמשיך לראות את המשחק הזה גם עוד 10-15 שנה, אבל זה נגמר", אמר המנג'ר הגרמני במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "זה היה חשוב, אבל זה כבר לא חשוב למחר. צריך להמשיך הלאה. בורנמות' יכולה להקשות על כל קבוצה, כפי שראיתם מול ארסנל. היא הולכת להילחם כמו משוגעת, ואם נרצה להגיע לטופ 4, נהיה חייבים להיות מפוקסים".

על רוברטו פירמינו שהודה לאחרונה כי בכוונתו לעזוב את המועדון בקיץ, אמר קלופ: "האם הופתעתי? כן, קצת, אבל לא הייתי בהלם. אני מכבד אותו מאוד. כל כך אהבתי את קבלת הפנים לה הוא זכה מול יונייטד. כרגע זה לא זמן להיפרד, נעשה את כל הדברים הללו בסיום העונה. הוא אחד מהשחקנים הללו שגם כשיחזור כשחקן יריב, כולם מאוד ישמחו לראות אותו".

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם רוברטו פירמינו
מחוייבותו לא מוטלת בספק. קלופ עם פירמינו | GettyImages, OLI SCARFF

עוד בכדורגל העולמי

נאגלסמן על קאנסלו: "כשהוא משחק אז הכל בסדר. כשלא – לא"
גאלטייה: "צריך להפסיק לזלזל בליגה, זה לא קל להיות אלוף צרפת"
בנזמה יחמיץ את אספניול, אנצ'לוטי: "הביקורת מגיעה מדי שנה"

קלופ אף שיבח את התרומה של קודי גאפקו מאז הגעתו ואמר: "הכל הלך מהר מאוד איתו, כפי שציפינו. התרומה שלו ברורה. הסקאוטינג אף פעם לא יכול להיות מושלם, אבל אני מרוצה מאוד מההתפתחות שלו. פגענו איתו בול, וגם עם דרווין נונייס".