תלבושת החוץ ומשחק בצהריים: הסיבות להפסד של ליברפול?

play
יורגן קלופ מאמן ליברפול | GettyImages
החמצת פנדל מזעזעת לסלאח, בורנמות' הדהימה את ליברפול 05:59

האדומים, בתלבושת הלבנה, הפסידו 1:0 לבורנמות' וברשת מצאו תירוצים ליכולת הרעה אחרי הניצחון ההיסטורי על מנצ'סטר יונייטד. קלופ גיבה את סלאח: "הוא הבקיע כל כך הרבה עבורנו, אלה החיים"

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:7 ההיסטורי על מנצ'סטר יונייטד, ליברפול נחתה היום (שבת) בחזרה לקרקע עם הפסד 1:0 לבורנמות' שהעניק לדובדבנים עלייה, לפחות זמנית, מעל הקו האדום.

האדומים, הפעם בתלבושת הלבנה איתה רשמו העונה בפרמיירליג סטטיסטיקה נוראית של ארבעה הפסדים ותיקו בודד, המשיכו במסורת משחקי הצהריים שלהם בליגה. אחרי שהפסידו לעולה חדשה אחת בדמותה של נוטינגהאם פורסט במשחק המוקדם של המחזור ה-13, המייטי רדס הפסידו בתוצאה הזהה לבורנמות' ובפעם החמישית העונה לא הצליחו להשיג שלוש נקודות בטיימינג רע במיוחד.

עוד בכדורגל עולמי

גארי ליניקר ביקר את הממשלה והושעה, פרשנים ושחקנים בחרם על BBC
תקרית ברוסיה: אוהד נעצר לאחר שזרק בננה על הברזילאי של זניט
קארים בנזמה נגד דידייה דשאן: "ליצן, איזו חוצפה"

מוחמד סלאח ליברפול
פנדל ראשון, החמצה שלישית. סלאח | אימג'בנק GettyImages

יורגן קלופ הביע את אכזבתו על הפסד מול קבוצת התחתית שבעטה מולה רק פעמיים למסגרת: "הגיע להם לקחת את שלושת הנקודות היום. שלטנו, אבל ההתקפות המתפרצות שלהם היו יעילות יותר, ולנו לא היו כאלה בכלל. אנחנו מאוד מאוכזבים".

מוחמד סלאח החמיץ הזדמנות להחזיר את ליברפול למשחק עם הפנדל הראשון שהוענק העונה לקבוצתו בליגה, אך בעט רק מאוד מחוץ למסגרת של נטו. זאת היתה ההחמצה השלישית שלו מהנקודה הלבנה במדי ליברפול, כאשר גם בפעם הקודמת האדומים הפסידו 1:0, אז זה היה מול לסטר.

המאמן הגרמני חיפה על חלוצו: "הוא הבקיע עבורנו כל כך הרבה שערים, החמיץ פנדל, אלה החיים. בכנות, לא זוכר מתי בפעם האחרונה קיבלנו פנדל בליגה. היום קיבלנו ללא קשר ליכולת הרעה שלנו, פספסנו הזדמנות לשנות את המשחק ולא הצלחנו. זאת לא אשמתו".

טרנט אלכסנדר ארנולד ואנדי רוברטסון הרימו כדורים רבים לשחקני ההתקפה, אך גם המשחק עם הכי הרבה הגבהות לרחבה העונה של השחקן, האדומים לא הצליחו למצוא את השער. "הם האטו את המשחק והתישו אותו, נפלנו בזה", אמר המגן הימני. "היה לנו קשה לבנות מומנטום. כעת, כל הפוקוס יעבור לגומלין מול ריאל מדריד, שם נצטרך להתאושש".

ברשת צחקו על ליברפול שהצליחה לנצח את יונייטד, אבל מעדה מול העולה החדשה: "אלוהים העניק לליברפול שבעה שערים בחודש מרץ והיא החליטה להוציא הכל במשחק אחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי