חוליאן אלברס האריך את חוזהו בסיטי עד 2028: "לא יכולתי לבקש יותר"

play
חוליאן אלברס, חלוץ מנצ'סטר סיטי | אתר רשמי, האתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי
הולאנד הכריע, מנצ'סטר סיטי השיגה ניצחון יקר על קריסטל פאלאס 05:57

חלוץ נבחרת ארגנטינה לא ידע את נפשו מרוב אושר: "רגע של גאווה גדולה, יש לי עוד הרבה מאוד לתת". בגיריסטיין: "הרשים את כולנו"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

על הרקע השמועות על התעניינות של ריאל מדריד וברצלונה, הודיעה הערב (חמישי) מנצ'סטר סיטי על הארכת חוזהו של חוליאן אלברס עד קיץ 2028. החלוץ שהיה אחד הגיבורים הגדולים בזכייה המופלאה של נבחרת ארגנטינה במונדיאל בדצמבר הגיע לסיטי ביולי שעבר תמורת 21 מיליון יורו, ואט אט תפס את מקומו ברוטציה של פפ גווארדיולה. העונה יש לו עשרה שערים ושלושה בישולים בכל המסגרות.

"זה רגע של גאווה גדולה עבורי ועבור משפחתי", אמר החלוץ. "העובדה שמועדון כמו סיטי סומך עלי ככה מדהימה. הייתי מרוצה מאוד מעונתי הראשונה כאן, אבל יש לי עוד המון לתת. אני יודע שאני יכול להיות טוב יותר, וסיטי מציעה לי כל מה שצריך כדי לממש את הפוטנציאל. אני רוצה להודות למנג'ר, למאמנים ולכל מי שעובד מאחורי הקלעים על כל מה שנתנו לי מאז שהצטרפתי. לא יכולתי לבקש יותר. כעת אתמקד בלהשתפר ולעזור לסיטי לזכות בתארים".

עוד בכדורגל האנגלי

על אף ההסתבכויות: אייבן טוני וקייל ווקר זומנו לנבחרת אנגליה
התגלית של ליברפול בחוץ עד תום העונה, הנתונים ממחישים עד כמה המצב חריג
"מנורמאניה": החולצה של סולומון הפכה לנמכרת ביותר בפולהאם

המנהל המקצועי צ'יקי בגיריסטיין הוסיף: "חוליאן הרשים את כולם עם היכולות הטכנית שלו, המחויבות והגישה. הוא דוגמא מושלמת לשחקנים צעירים שרוצים להצליח. ראינו במונדיאל איזה כישרון מיוחד הוא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי