אחרי כחמישה חודשים: לואיס דיאס התאמן עם שחקני ליברפול

play
דיאס במבצע סולו הוציא את המייטי רדס מהפיגור | GettyImages, PAUL ELLIS
החמצת פנדל מזעזעת לסלאח, בורנמות' הדהימה את ליברפול 05:59

הקולומביאני שנפגע באוקטובר ונאלץ לעבור ניתוח בדצמבר, התאושש מהפציעות והצטרף לחבריו להכנות לקראת המשחק בשבת נגד מנצ'סטר סיטי (14:30, ספורט1)

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

לואיס דיאס לא שיחק כלל מאז חודש אוקטובר. הכוכב הקולומביאני של ליברפול אמור היה לחזור לאחר פגרת המונדיאל, אבל בדצמבר עביר הליך כירורגי נוסף בברכו, בעת הליך השיקום מהפציעה שספג חודשיים קודם לכן, וחזרתו התעכבה. היום (שלישי) דווח שהוא ערך אימון מלא ראשון ומסתמן כי ייכלל בסגל של יורגן קלופ למשחק נגד מנצ'סטר סיטי בשבת (14:30, ספורט1).

דיאס התאמן בשבוע האחרון עם שחקני המחלקות הצעירות לאור פגרת הנבחרות שהוציאה את הקבוצה הבוגרת למספר ימי חופשה וכעת הצטרף לאימונים תחת קלופ עם חזרתה לאימונים ולהכנות למשחק בשבת במנצ'סטר. כאמור, דיאס לא שיחק מאז שנפצע בהפסד 3:2 לארסנל בתחילת אוקטובר.

לואיס דיאס, קשר ליברפול
תוספת כוח משמעותית למייטי רדס. דיאס | אימג'בנק GettyImages, Paul ELLIS

דיאס חסר מאוד להתקפת ליברפול, בייחוד בתקופה שגם רוברטו פירמינו ודיוגו ז'וטה היו פצועים. זו גם הייתה אחת הסיבות לכך שהוחתם בינואר קודי גאקפו, שהובא כדי להעמיק את הסגל, אבל גם כדי למלא את החסר בעקבות מכת הפציעות שסיבכה את ליברפל כהוגן. למרות שדיאס רשם העונה רק 615 דקות פרמיירליג, בסך הכל חמישה שחקני ליברפול הבקיעו יותר ממנו וארבעה בלבד בישלו יותר.

ליברפול כידוע הודחה מליגת האלופות בידי ריאל מדריד והיא מדורגת רק במקום השישי בפרמיירליג, כך שב-12 המחזורים שנותרו לה היא לא יכולה להרשות לעצמה למעוד אם היא רוצה לעקוף את טוטנהאם שבמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. לתרנגולים נותרו עוד 10 משחקים לסיום העונה, אבל הם ביתרון של 7 נקודות על פני ליברפול ולכן תלויים בעצמם. ליברפול, אגב, אחרי המשחק נגד סיטי תתארח אצל צ'לסי במשחק השלמה באמצע השבוע וב-9 באפריל תארח את ארסנל ובכך תסגור 8 ימים עם שלושה משחקי ענק.

לעומת דיאס, טיאגו אלקנטרה לא צפוי לחזור בזמן ובליברפול מקווים שאולי ייכלל בסגל לאחד המפגשים הבאים נגד צ'לסי או ארסנל.