דה בראונה והולאנד בפסגת המרוויחים בפרמיירליג, נציגות לליברפול

play
קווין דה בראונה, ארלינג הולאנד, שחקני מנצ'סטר סיטי | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.3 04:34

ב'לאקיפ' המשיכו בדירוג משכורות השחקנים באירופה, כששחקני מנצ'סטר סיטי נמצאים גבוה מעל כולם. דה חאה וסלאח מאחוריהם, וכמה באמת מרוויח הנורבגי?

(גודל טקסט)

ה'לאקיפ' המשיך לפרסם הערב (ראשון) את המשתכרים הבכירים בכדורגל האירופי, ולאחר השליטה הדומיננטית של פריז סן ז'רמן במשכורות הליגה הצרפתית, העיתון הצרפתי הציג את הכסף הגדול של הליגה היקרה והמרוויחה ביותר בעולם – הפרמיירליג.

בפסגת הדירוג נמצאים לא במפתיע שני שחקני מנצ'סטר סיטי – קווין דה בראונה עם משכורת של 425,000 ליש"ט בשבוע, כאשר מיד אחריו דולק ארלינג הואלנד עם 402,250 ליש"ט. חשוב לציין כי יחד עם הבונוסים המובטחים לחלוץ הנורבגי, גם בשערים והישגים וגם על הופעות וחתימות, המשכורת השבועית של הולאנד מגיעה לכ-865,000 ליש"ט למעשה, ושמה אותו בפסגה הפחות רשמית.

עוד בכדורגל עולמי

זו כבר סיבה לדאגה: ארלינג הולאנד נעדר מאימון מנצ'סטר סיטי
על כרעי תרנגולת: כך טוטנהאם תתקשה לצמצם פערים מקבוצות הצמרת
מרסלו ביילסה על סף חתימה כמאמן נבחרת אורוגוואי

שחקן ליברפול מוחמד סלאח לצד שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד
שחקן ליברפול מוחמד סלאח לצד שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד | אימג'בנק GettyImages

מיד אחרי שני התכולים, מגיע שחקן נוסף ממנצ'סטר, אך מהצד האדום של העיר – דויד דה חאה. השוער של מנצ'סטר יונייטד, שעל פי דיווחים בממלכה אינו מוכן להפחית בשכרו לחידוש חוזהו, מרוויח נכון להיום 402,250 ליש"ט בשבוע. מוחמד סלאח שהאריך את חוזהו בקיץ והפך למשתכר הבכיר בליברפול, נמצא במקום הרביעי עם 373,750 ליש"ט, כאשר ג'יידון סאנצ'ו מהשדים האדומים מרוויח סכום זהה למצרי.

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה
הצטרף לחגיגה של הולאנד. קווין דה בראונה | רויטרס

למוליכת הטבלה של הליגה האנגלית, ארסנל, אין נציגים בחמישייה הראשונה, אך שחקנים רבים של התותחנים צפויים לקבל הצעות להארכת חוזה בשבועות והחודשים הקרובים, בוודאי אם ייזכו באליפות הפרמיירליג, וכך המשכורות בצפון לונדון צפויות לעלות במיוחד.