גווארדיולה שבר עוד שיא: "הופעה מושלמת". צפו בהולאנד חוגג ביציע

play
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי חוגג שער | רויטרס
מנצ'סטר סיטי השלימה מהפך בדרך ל-1:4 מרשים על ליברפול 05:59

מאמן מנצ'סטר סיטי הגיע ל-100 ניצחונות בית בליגה מהר יותר מכל אחד אחר, ושיבח את אלברס וגריליש שיצא מגדרו: "אוהב את זה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי נחלצה היום (שבת) מפיגור ונותרה במאבק האליפות בזכות 1:4 משכנע על ליברפול. האלופה חגגה ניצחון ליגה מספר 100 בבית תחת שרביטו של פפ גווארדיולה, שעשה את זה תוך 128 משחקים בלבד ושבר בכך את שיא הליגה של ארסן ונגר (139 משחקים).

הסיטיזנס השיגו את הניצחון הנהדר ללא מלך השערים הפצוע ארלינג הולאנד, שהשתולל משמחה ביציע אחרי השוויון של מחליפו חוליאן אלברס בדקה ה-27. החלוץ הארגנטינאי הבקיע כבר 17 שערים ב-16 משחקים בהם פתח בהרכב של מנצ'סטר סיטי, כאשר חמישה מהכיבושים שלו היו מול קבוצות משש הגדולות.

צפו בארלינג הולאנד חוגג

ג'ק גריליש, מבשל השער הראשון שגם כבש את הרביעי, גילה: "הייתי בשירותים במחצית, הגעתי חולה בבוקר". על הניצחון אמר: "אני אוהב את זה, בנאדם. אני אוהב כדורגל, אני אוהב לשחק, אוהב להתאמן. כשזה הולך ככה, אין דבר טוב יותר. אני משחק עם ביטחון, מרגיש שאני בכושר. לכבוש ולבשל כך זה מושלם".

פפ גווארדיולה המשיך באותו קו: "זו הייתה הופעה מושלמת, אחת הטובות של מנצ'סטר סיטי בשבע השנים שלי כאן". על גריליש אמר: "העונה זה ג'ק שחשבנו שיוכל לעזור לנו כשהבאנו אותו". גם אלברס קיבל מחמאות: "הוא היה מעורב בכל דבר, שחקן יוצא דופן. מנצ'סטר סיטי עשתה החתמה אדירה במחיר שהביאה אותו (14 מיליון ליש"ט). הוא משחק בארגנטינה, אלוף עולם, משחק עם מסי. זה אומר שיש בו משהו".

ג'ק גריליש שחקן מנצ'סטר סיטי
בילוי בשירותים במחצית. ג'ק גריליש | רויטרס

בליברפול טענו כי רודרי היה צריך לקבל צהוב שני במחצית הראשונה, אבל המאמן יורגן קלופ אמר: "אני לא בטוח שהיינו מנצחים היום גם מול 10 שחקנים, אם לדבר בכנות".

המאמן הגרמני היה מאוכזב מההופעה של שחקניו: "אני לא יודע למה לא נתנו פייט, קשה להבין את זה. היינו פאסיביים מדי, רחוקים מדי מכל אירוע. שחקנים צריכים להיות בשיאם וזה שוב לא המצב. אמרתי לשחקנים שאין לי מה להגיד להם היום. מחר נדבר על הכול. יש לנו משחק ביום שלישי ואנחנו חייבים להיות יותר טובים, יותר עקביים".