הבלם היקר אי פעם בדרך החוצה? מגווייר עשוי להצטרף ללסטר

play
הארי מגווייר מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.4 07:16

השועלים מעוניינים להחזיר את קפטן מנצ'סטר יונייטד שהצטרף לפני 4 שנים לשדים האדומים תמורת סכום שיא של 80 מיליון ליש"ט. המהלך לא יתרחש במידה והכחולים יירדו לצ'מפיונשיפ

(גודל טקסט)

ארבע שנים לאחר ששבר את שיא ההעברות עבור בלם, הארי מגווייר בדרך לעזוב את מנצ'סטר יונייטד? האנגלי שאפילו קיבל את סרט הקפטן אצל השדים האדומים, עשוי להצטרף בקיץ בהשאלה ללסטר, אותה קבוצה שמכרה אותו תמורת 80 מיליון ליש"ט.

מגווייר (30), הצטרף ליונייטד בחלון ההעברות של קיץ 2019 כהבטחה ענקית תמורת אותו סכום שיא, כחלק מרענון החלק ההגנתי הרעוע באותן עונות של הקבוצה ממנצ'סטר, אך לא סיפק את הסחורה בלשון המעטה, וכעת צפוי לקבל אור ירוק מאריק טן האח לעזוב לקבל יותר דקות משחק. באנגליה מדווחים כי לסטר, המועדון בו עלה לגדולה והפך לאחד הבלמים הבולטים בפרמיירליג, מעוניין להשיבו, אך המעבר צפוי להתרחש רק אם השועלים יישארו בליגה הבכירה, לאחר שזו פיטרה את ברנדן רוג'רס ונמצאת מתחת לקו האדום.

עוד בכדורגל עולמי

אמבפה באירוע של ארגון אוהדי פ.ס.ז': "יודע שלא עמדנו בציפיות"
בעקבות הירידה מתחת לקו האדום: ברנדן רוג'רס פוטר מלסטר סיטי
"הוא משקר": העימות בין לותר מתאוס לבאיירן מינכן הפך לאישי

שחקן לסטר סיטי הארי מגווייר
בקיץ ישוב למדים הכחולים של השועלים? מגווייר בימיו בלסטר | אימג'בנק GettyImages

העונה, תחת המאמן ההולנדי שחתם במועדון רק בקיץ האחרון, בלם נבחרת אנגליה רשם רק חמש הופעות בהרכב, וב-168 משחקים אצל השדים האדומים, כבש 7 שערים, בישל 5 וזכה רק בגביע הליגה האנגלי – העונה במשחק הגמר מול ניוקאסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי