רשפורד העניק 0:1 למנצ'סטר יונייטד, ניוקאסל הביסה את ווסטהאם

play
מרכוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד לצד ג'יידון סאנצ'ו | GettyImages
רשפורד שבר בצורת והעניק למנצ'סטר יונייטד ניצחון על ברנטפורד 01:21

החלוץ האנגלי כבש בפרמיירליג לראשונה מאז חודש פברואר בניצחון על ברנטפורד. המגפייז התעללו בפטישים עם 1:5 מרשים שהשאיר אותם במקום השלישי

(גודל טקסט)

שני משחקי השלמה נוספים נערכו הערב (רביעי) בפרמיירליג: מנצ'סטר יונייטד התאוששה עם 0:1 על ברנטפורד, במשחק השלמה מהמחזור ה-25, בעוד ניוקאסל שעקפה אותה בטבלה דרסה 1:5 את ווסטהאם.

מרכוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד
חזר לכבוש. רשפורד | אימג'בנק GettyImages

עוד בכדורגל העולמי

ההצעה, והאזהרה: ברצלונה מתכוננת ל"מבצע מסי" במשנה זהירות
קולה, סוכריות וגומי: "דיאטת" הסוכרים של חלוץ צ'לסי
"הדרישה של זידאן כדי להגיע לפריז סן ז'רמן: למכור את ניימאר"
בצרפת מיישרים קו: "ליאו מסי צפוי לעזוב את פריז סן ז'רמן"

מנצ'טסר יונייטד – ברנטפורד 0:1

ההפסד 2:0 לניוקאסל עלה לשדים האדומים במקום השלישי, והתיקו של טוטנהאם עם אברטון הוריד את אריק טן האח עד המקום החמישי (אף שלתרנגולים יש שני משחקים עודפים). מול האורחת שהביסה אותה במחזור השני, יונייטד ידעה שהיא חייבת לנצח ורוצה מאוד לנקום. בדקה ה-27 מרכוס רשפורד כבש לראשונה בפרמיירליג אחרי כחודש וחצי כשבעט מקרוב את ה-0:1 של המארחת והעלה אותה בחזרה למקום הרביעי המוליך לליגת האלופות בעונה הבאה.

ג'ואלינטון לצד אלכסנדר איסק ניוקאסל
הצגה של המגפייז. ג'ואלינטון ואיסק | אימג'בנק GettyImages

ווסטהאם – ניוקאסל 5:1

הניצחון הגדול על מנצ'סטר יונייטד – ניצחון ליגה שלישי ברציפות – העלה את המגפייז למקום השלישי, עליו ינסו לשמור בתקווה לשוב לליגת האלופות לראשונה מאז 2002/03. האורחת רצתה לשמור על המיקום שלה בטבלה וכבר בדקה השביעית קאלום ווילסון כבש את הראשון לזכות הקבוצה של אדי האו בנגיחה. כעבור 6 דקות זה היה ג'ואלינטון שניצל חור בהגנת הפטישים, עקף את פביאנסקי וגלגל לרשת החשופה את השני. בדקה ה-40 ווסטהאם התעוררה עם שער מצמק של קורט זומה שהקדים את ניק פופ בכדור הקרן ונגח פנימה. עם פתיחת המחצית השנייה, איבוד כדור של נאייף אגר לג'ייקוב מרפי שמסר לווילסון שגלגל בקלות את השלישי של המגפייז. החגיגה של האורחת המשיכה בדקה ה-82 כשפביאנסקי הרחיק רע מאוד, אלכסנדר איסק השתלט והקפיץ לרשת החשופה את הרביעי, וג'ואלינטון השלים את החמישי (90) בסיומה של מתפרצת. ניוקאסל שוב במקום השלישי, מעמדו של דייויד מויס מעולם לא היה מעורער יותר עם חשש אמיתי לירידה עבור הפטישים.

משחקי שבת בפרמיירליג

מנצ'סטר יונייטד – אברטון
אסטון וילה – נוטינגהאם פורסט
ברנטפורד – ניוקאסל
פולהאם – ווסטהאם
לסטר – בורנמות'
טוטנהאם – ברייטון
וולבס – צ'לסי
סאות'המפטון – מנצ'סטר סיטי