החמצת פנדל בזכות בקבוק, מהפך ודרמה בתחתית: 2:2 בין לסטר לאברטון

play
ג'יימי ורדי, שחקן לסטר | רויטרס
פיקפורד הדף פנדל בזכות בקבוק, 2:2 סוער לאברטון ולסטר בקרב התחתית 05:56

קרב התחתית הסתיים בחלוקת נקודות שלא שירתה אף צד במאבקי ההישרדות. פיקפורד עצר את מדיסון מהנקודה הלבנה הודות לכיתוב על בקבוקו

קבוצות: לסטר אברטון
(גודל טקסט)

המחזור ה-34 בליגה האנגלית נמשך הערב (שני) עם משחק שעוד עשויות להיות לו השלכות דרמטיות על זהות היורדות לצ'מפיונשיפ בתום העונה. לסטר ואברטון נפרדו ב-2:2 דרמטי אצל השועלים, שהותיר את המארחת נקודה מעל הקו האדום ואת הטופיז במקום הלפני האחרון ונקודה מעל יריבותיה למאבק.

דומיניק קלברט לואין העלה את האורחת ליתרון מהנקודה הלבנה כבר אחרי רבע שעה, אך צ'לאר סויונג'ו בדקה ה-22 וג'יימי ורדי 11 דקות לאחר מכן הפכו את התוצאה. הדרמה הגיעה לשיאה בדקות האחרונות של המחצית, כאשר קלברט לואין החמיץ מטווח אפס ובהתקפה מיידית בצד השני מצא ורדי את המשקוף.

הטיפ השתלם לפיקפורד

עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה קיבלה האורחת פנדל, וכשג'יימס מדיסון ניגש אל הנקודה הלבנה, פיקפורד "ידע" שהאנגלי יבעט למרכז השער. כיצד? על בקבוקו של השוער היה רשום לאן כל שחקן מלסטר בועט פנדלים, מדיסון אכן בעט למרכז ופיקפורד עצר את הניסיון שלו.

אחרי שלסטר פספסה הזדמנות להכפיל את היתרון שלה, היא נענשה כשאלכס איוובי קבע 2:2 בדקה ה-54. פיקפורד "העניק" הזדמנות ענקית לוורדי להכריע כששגה והשאיר את החלוץ מול שער ריק, אך האנגלי שהיה מחוץ לרחבה בעט החוצה. הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות גורלית, כאשר אחת מהן, או אולי אפילו שתיהן, עלולה להצטער עליה בסיום העונה.

המחזור ה-34 יושלם ביום שלישי כשארסנל תארח את צ'לסי לדרבי לונדוני.