פולהאם וסולומון חגגו על לסטר, 1:5 לאברטון, סאות'המפטון בדרך לירידה

play
שחקני פולהאם חוגגים עם וויליאן | רויטרס
וויליאן וקיירני כבשו צמדים, 3:5 מטורף לפולהאם ומנור סולומון על לסטר 05:55

הישראלי שותף לשמונה דקות ב-3:5 שסיבך את השועלים, הטופיז עלו מעל הקו האדום עם הצגה בברייטון, הקדושים הפסידו 4:3 לנוטינגהאם שטיפסה גם היא לחוף מבטחים

(גודל טקסט)

המחזור ה-35 בפרמיירליג הסתיים הערב (שני) עם שלושה משחקים שהניבו חגיגות שערים אחת אחרי השנייה. פולהאם ומנור סולומון (שמונה דקות) ניצחו 3:5 את לסטר סיטי שנאבקת על חייה, אברטון היממה את פולהאם עם 1:5 ענק, סאות'המפטון התקרבה לירידה אחרי 11 שנים עם הפסד 4:3 לנוטינגהאם פורסט שעלתה מעל הקו האדום.

שחקני פולהאם חוגגים עם טום קיירני
שערי בכורה העונה בליגה. טום קיירני | רויטרס

פולהאם – לסטר 3:5

הקוטג'רס קטעו רצף של שלושה הפסדים בזכות מחצית ראשונה דורסנית והשאירו את לסטר מסובכת בתחתית. השועלים צברו חמש נקודות בשלושת המשחקים הקודמים ונחלצו מהקו האדום, אבל הפעם נקלעו לפיגור כבר בדקה ה-10 אחרי כדור חופשי של וויליאן מצד שמאל שהפתיע את דניאל איברסן, ומאותו רגע קרסו. הארי ווילסון בישל לקרלוס ויניסיוס בדקה ה-18, והחלוץ שממלא את מקומו של אלכסנדר מיטרוביץ' המורחק הוסיף לעצמו בישול, כשהשאיר ברחבה לטום קיירני שהטעה את השומר שלו, העביר לימין וירה לפינה הרחוקה בדקה ה-44. קיירני בן ה-32 לא הסתפק בשער הבכורה שלו העונה בליגה ובדקה ה-51 השלים צמד קל במתפרצת, כשמנגד הארווי בארנס צימק שמונה דקות לאחר מכן ופנדל של ג'יימי ורדי נהדף על ידי ברנד לנו (66). וויליאן השלים צמד משלו בדקה ה-70 ולסטר הקטינה בדקה ה-81, כאשר הפעם ג'יימס מדיסון ניגש לנקודה הלבנה ולא החמיץ. מנור סולומון נכנס מיד לאחר מכן במקום וויליאן, אך לא הצליח להצטרף לחגיגה וראה את בארנס מצמק בשער נוסף (90).

שחקני אברטון חוגגים
הצגה – בדיוק בזמן. אברטון חוגגת | רויטרס

ברייטון – אברטון 5:1

הקבוצה של רוברטו דה זרבי חגגה ביום חמישי ניצחון דרמטי על מנצ'סטר יונייטד הודות לפנדל של אלכסיס מקאליסטר בדקה ה-90+9, אולם הערב היא ספגה תבוסה משפילה ולא צפויה שככל הנראה חיסלה סופית פנטזיות על העפלה סנסציונית לטופ 4. הטופיז, מנגד, קטעו רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון בדיוק בזמן, וזינקו למקום ה-16 בטבלה. עבדולאי דוקורה כבר כבר בדקה הראשונה ולאחר מכן השלים צמד יפה מהאוויר (29). ג'ייסון סטיל קבע 0:3 בשער עצמי ודווייט מקניל חתם עם צמד משלו (76, 90+6) לקבוצה שהחזיקה בהתקפה הגרועה בליגה ערב המשחק. מקאליסטר רק צימק מנגד (79). אברטון עם ניצחון חוץ שני העונה, וראשון מזה שבעה חודשים, וכמה שהוא חשוב.

שחקני נוטינגהאם פורסט חוגגים
עלו מעל הקו האדום וקירבו את סאות'המפטון לירידה. שחקני נוטינגהאם פורסט חוגגים | רויטרס

נוטינגהאם פורסט – סאות'המפטון 3:4

המארחת אמנם ניצחה פעמיים בלבד ב-15 המחזורים האחרונים, אך למזלה היא פגשה את ההגנה המחוררת של הקדושים שאפשרה לה לשנות את המאזן. טאיוו אווני הראה לאן נושבת הרוח עם צמד בדקות ה-18 וה-21, במה שהיו שעריו הראשונים מאז ה-0:1 על סאות'המפטון לפני ארבעה חודשים. קרלוס אלקראס צימק את התוצאה בדקה ה-25, אך אל המחצית הוא ירד בפיגור כפול בעקבות פנדל של מורגן גיבס ווייט בדקה ה-44.

ליאנקו שוב צימק את הפיגור לשער אחד בלבד עם נגיחה בדקה ה-51, אך דנילו הברזילאי סגר סיפור בדקה ה-73. פליפה חשב שצירף את פורסט לרשימת הקבוצות שמבקיעות חמישייה ביום המשחקים הפורה, אך השער שלו לקראת הסיום נפסל עקב נבדל. ג'יימס וורד פראוס צצימק בפנדל שש דקות לתוך תוספת הזמן, אך זה היה מאוחר מדי. פורסט פתחה פער של שלוש נקודות מהקו האדום, הקדושים רחוקים שמונה נקודות מחוף מבטחים, וכשנותרו תשע נקודות בלבד בקופה נדמה שהם ייפרדו מהפרמיירליג אחרי 11 שנים כבר במחזור הבא.

המחזור ה-36 בפרמיירליג ייצא לדרך ביום שבת.