עדיין במאבק על ליגת האלופות: ליברפול הביסה 0:3 את לסטר

play
קרטיס ג'ונס לצד לואיס דיאס ג'ורדן הנדרסון ליברפול | GettyImages
ניצחון שביעי ברצף: ליברפול הביסה 0:3 את לסטר והתקרבה לטופ 4 05:54

ג'ונס חגג צמד ראשון בקריירה, סלאח השלים שלושה בישולים עם הכנה לטיל של אלכסנדר-ארנולד והאדומים חגגו ניצחון שביעי ברציפות. השועלים עדיין מתחת לקו האדום

קבוצות: ליברפול לסטר
(גודל טקסט)

ליברפול המשיכה הערב (שני) את התקופה הטובה שלה עם ניצחון ליגה שביעי ברציפות – 0:3 קל בחוץ על לסטר סיטי. החבורה של יורגן קלופ נמצאת כעת במקום החמישי ומפגרת בנקודה בלבד בקרב על הכרטיסים לליגת האלופות אחרי מנצ'סטר יונייטד הרביעית וניוקאסל השלישית, אך לה יש משחק יותר ולכן היא תצטרך שתי מעידות של מי מהן כדי להשתתף בבתי הצ'מפיונס ליג בפעם השביעית ברציפות.

המארחת ידעה שניצחון יקפיץ אותה מעל הקו האדום, אבל היא קבוצת הבית השנייה הכי גרועה בליגה וגם הפעם זה לא השתנה. ג'יימי ורדי החמיץ את המצב הראשון בדקה ה-13, ומנגד ליברפול החלה להשתלט על המשחק ובדקה ה-33 מוחמד סלאח הקפיץ כדור יפה לרחבה אחרי טעות של ואוט פאס הבלגי וקרטיס ג'ונס הרשית. שיתוף הפעולה הזה עבד היטב גם שלוש דקות לאחר מכן, כשסלאח המשיך בנגיעה לעבר ג'ונס, שהסתובב בקצה הרחבה ושיגר בימין בחצי גובה אל הרשת. צמד ראשון בקריירה לקשר בן ה-22. המצרי הוסיף לעצמו בישול שלישי בדקה ה-71, עם הוצאה מהירה בעקב של כדור חופשי לטרנט אלכסנדר-ארנולד שסובב לחיבורים מ-20 מטרים.

האלופה הסנסציונית מ-2016 שגם זכתה בגביע ב-2021 ושיחקה בליגת האלופות, נותרה שתי נקודות מתחת לקו האדום ועלולה לרדת לליגת המשנה אחרי תשע שנים רצופות בפרמיירליג.

קרטיס ג'ונס ליברפול
מאותת לקראת העונה הבאה. קרטיס ג'ונס | אימג'בנק GettyImages

* ספרד: בטיס השאירה לעצמה סיכוי קלוש להדביק את המקום הרביעי כשניצחה בביתה 1:3 את ראיו וייקאנו. הירוקים צברו נקודה בלבד בשלושת המחזורים הקודמים ואיבדו גובה בקרב על הכרטיסים לליגת האלופות, אך הפעם יוסף סבאלי שלח טיל לחיבורים כבר בדקה החמישית ואיוסה פרס (44) כבש מקרוב את השני. סנטי קומסניה רק צימק בנגיחה (52) אבל עמוק בתוספת הזמן חואקין הוותיק הכין באחד ממשחקיו האחרונים לבורחה איגלסיאס שחתם את התוצאה. בטיס שישית ומחזיקה כרגע בכרטיס לליגה האירופית, ראיו במקום ה-11.

* איטליה: סמפדוריה שירדה רשמית בשבוע שעבר אחרי 11 שנים רצופות בסרייה A, לא הצליחה לנצח במראסי את אמפולי שחילצה 1:1 בדקה ה-93. אלסנדרו זאנולי כבש למארחת בדקה ה-34, אבל המחליף רוברטו פיקולי השווה מתוך הרחבה בתוספת הזמן והבטיח רשמית עוד עונה של אמפולי בליגה הבכירה.

המשחקים שנותרו בקרב על ליגת האלופות באנגליה

ניוקאסל: ברייטון (בית), לסטר סיטי (בית), צ'לסי (חוץ)

מנצ'סטר יונייטד: בורנמות' (חוץ), צ'לסי (בית), פולהאם (בית)

ליברפול: אסטון וילה (בית), סאות'המפטון (חוץ)