"ההחלטה הנכונה": סוכנו של נאגלסמן חשף מדוע הוא דחה את צ'לסי

play
יוליאן נאגלסמן | רויטרס
נקודה יקרה: נוטינגהאם פורסט סיימה ב-2:2 אצל צ'לסי ונותרה מעל הקו האדום 05:57

נציגו של המאמן הגרמני אישר כי "הוא היה המועמד המוביל" לבלוז, והסביר: "המועדון בתקופה קשה ומדיניות הרכש העלתה את הציפיות"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

מאוריסיו פוצ'טינו צפוי להיות מוכרז בימים הקרובים כמאמן צ'לסי לשלוש השנים הבאות, אבל הוא לא היה האופציה המועדפת על המועדון ממערב לונדון, כך טען סוכנו של יוליאן נאגלסמן בפודקאסט של ה"בילד". וולקר סטרות', שמייצג את המאמן שפוטר מבאיירן מינכן לפני פחות מחודשיים, הסביר מדוע ויתר נאגלסמן על הצעת הבלוז והצדיק את הבחירה.

"אני יכול לאשר שצ'לסי התקשרו מהר, היו כמה שיחות טלפון", סיפר הסוכן על השתלשלות האירועים אחרי שאלופת גרמניה פיטרה את נאגלסמן. "זו הייתה ההחלטה הנכונה לא ללכת לשם. זה מועדון שעובר תקופה לא טובה כרגע, ומדיניות הרכש שלהם, כשבזבזו מאות מיליוני יורו, העלתה את רף הציפיות. היו עוד כמה עניינים. הוא היה המועמד המוביל שלהם, לפי המידע שהגיע אלינו. אני מאמין שזה היה קורה אם הוא היה מעוניין בכך".

יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן
מרוצה יותר הפעם. יוליאן נאגלסמן | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein

עוד כדורגל עולמי

דיווח בצרפת: "פיני זהבי עובד קשה כדי להעביר את ניימאר לצ'לסי"
"ההתנהלות המפתיעה" של שיח' יאסים הקטארי מרחיקה אותו ממנצ'סטר יונייטד
יוזואה קימיש בדרך לברצלונה? בכל מקרה, השינוי בדרך
"יא הומו, אנס!": עדויות על ה"התעללות" שדני אלבס עובר בכלא

ההחלטה של נאגלסמן, כאמור, השאירה את הדלת פתוחה עבור פוצ'טינו שינסה לשקם את צ'לסי אחרי עונת נפל שכמותה לא ידעו הכחולים כבר שנים, ובעקבותיה הקבוצה אפילו לא תשחק במפעל אירופי למרות שבשנה החולפת השקיעה מעל 600 מיליון יורו ברכש.

נאגלסמן, מצדו, עדיין לא יודע היכן יאמן בעונה הבאה – אם בכלל – אבל מבוקש בריאל מדריד ובפריז סן ז'רמן, לפי הדיווחים.