אסנסיו קרוב לחתימה באסטון וילה, חוסלו בדרך לריאל מדריד

play
מרקו אסנסיו | רויטרס
פירמינו נפרד מאנפילד עם שער, ליברפול מעדה מול אסטון וילה 05:56

אונאי אמרי פעל כדי לשכנע את הספרדי של הבלאנקוס להגיע לפרמיירליג, החלוץ שירד ליגה עם אספניול צפוי להגיע בהשאלה

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

אחרי שהוביל את אסטון וילה לאירופה בתום חצי עונה נהדרת בתפקיד, אונאי אמרי מכוון עוד יותר גבוה לקראת העונה הבאה ומתקרב להחתמה משמעותית. לפי דיווח ב"מארקה" הספרדי, מרקו אסנסיו שיעזוב את ריאל מדריד קרוב מאוד לחתימה בווילה.

הספרדי סירב להצעה להאריך את חוזהו שתם הקיץ, מתוך תקווה שימצא קבוצה שתתן לו מקום קבוע בהרכב ומעמד משודרג. אמרי בעצמו ניסה לשכנע את אסנסיו בן ה-27, ותחתיו הוא צפוי להינות ממעמד של כוכב כאשר וילה תשחק גם במוקדמות הקונפרנס ליג בעונה הבאה.

מרקו אסנסיו ריאל מדריד
יקבל את המקום בהרכב? אסנסיו | רויטרס

שחקן הכנף זכה גם להתעניינות מפריז סן ז'רמן, ארסנל ומילאן, אך הן לא יכולות להבטיח לו מעמד של כוכב כפי שווילה מציעה לו. בכל אופן, מחזור הנעילה של הליגה הספרדית ביום ראשון יהווה הזדמנות עבור אסנסיו להיפרד מריאל והברנבאו כאשר הבלאנקוס יארחו את בילבאו. אם יכבוש, ישבור אסנסיו שיא שערים אישי לעונה עם 13 בכל המסגרות.

אסנסיו אינו השחקן היחיד שמסיים חוזה בריאל ושעתידו לוט בערפל. קארים בנזמה קיבל הצעת ענק מערב הסעודית, בעוד קיים גם סימן שאלה בנוגע לנאצ'ו ודני סבאיוס שההסכם מולם יפוג. לוקה מודריץ' וטוני קרוס צפויים לחתום בקרוב לעונה נוספת.

חוסלו, שחקן אספניול חוגג
חוסלו, שחקן אספניול חוגג | רויטרס

מי שצפוי להגיע לריאל מדריד בקיץ הקרוב הוא חוסלו, שירד השבוע לליגת המשנה עם אספניול. החלוץ בן ה-33 הבקיע 17 שערים העונה ואף זומן לראשונה בקריירה לנבחרת ספרד, ובעקבות ירידת הליגה לא צפוי להמשיך בקבוצה שבמדיה הוא חתום עד 2025.

לפי ה"מארקה", הספרדי צפוי להגיע לברנבאו בהשאלה לעונה אחת ובכך יסגור מעגל וישוב לקבוצה אליה השתייך בתחילת הקריירה. הוא יתפוס את מקומו של מריאנו דיאס, שיעזוב הקיץ עם תום חוזהו.