תפנית בעלילה: דויד דה חאה צפוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד

play
דויד דה חאה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.6 05:03

השוער הספרדי שכבר הסכים לקצץ בשכרו חזר בו ועשוי לעזוב בחינם את השדים האדומים אחרי 12 שנים. פיקפורד, דיוגו קוסטה ואונאנה מועמדים להחליפו בין הקורות

(גודל טקסט)

אחרי שהיה נראה כי יחתום על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד, דויד דה חאה עשוי לעזוב את השדים האדומים בתום החודש עם סיום חוזהו ב-30 ביוני. השוער בן ה-31 שעומד בין הקורות באולד טראפורד כבר 12 שנים סירב על פי דיווח ב'מירור' לקצץ משכרו הגבוה העומד על 375 אלף ליש"ט בשבוע, וכעת המועדון ממנצ'סטר צפוי להראות לספרדי את הדרך החוצה.

דה חאה הגיע בקיץ 2011 ליונייטד מאתלטיקו מדריד כהבטחה גדולה ובתור היורש של אדווין ואן דר סאר, ובעונתו השנייה תחת אלכס פרגוסון גם זכה באליפות הפרמיירליג. על אף שהשיג הכי הרבה שערים נקיים בעונה החולפת באנגליה, הספרדי הציג יכולת לא מספיק טובה וזכה לביקורת רבה בשנים האחרונות בממלכה, כאשר שמות רבים הועלו כמחליפים אפשריים עבורו. השנה האחרונה אינה פשוטה עבור הספרדי, כשגם בנבחרת יותר מרמזו לו על האופציה של פרישה מהמדים הלאומיים, במה שדה חאה טען כ"הפרישו אותי בעל כורחי".

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד
לא הצליח לעצור את גונדואן. דה חאה | אימג'בנק GettyImages

עוד בכדורגל עולמי

כשתתעוררי לא תראי אותי: אמבפה שוב מכתיב סדר יום לפ.ס.ז'
חדשות טובות לכדורגלן הישראלי: השתנו נהלי אשרות העבודה באנגליה
פשיץ' עזב, בכר סירב למכירת שחקן מפתח, השוער היוצא פגוע: "עולמו התערער"
העברות בעולם, 16.6: סיטי בעקבות גברדיול, יונייטד רוצה את תאו הרננדז
"אמבפה רוצה להישאר", פ.ס.ז' מתעקשת למכור ולא לאפשר עזיבה בחינם

אריק טן האח והצוות המקצועי החלו כבר לסמן מחליפים אפשריים, זאת בעקבות החוסר בשוערים גם על הספסל כשרק שוערי אקדמיה וטום היטון הותיק נמצאים בסגל. ג'ורדן פיקפורד, שוער נבחרת אנגליה ואברטון, הוא אחד הבכירים שביניהם, כאשר גם דיוגו קוסטה של פורטו ואנדרה אונאנה מאינטר נמצאים ברשימת המועמדים.

דה חאה רשם 545 הופעות בין הקורות של מנצ'סטר יונייטד, זכה באליפות הפרמיירליג, בליגה האירופית, בגביע האנגלי, פעמיים בגביע הליגה האנגלי ושלוש פעמים במגן הקהילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי