ז'סוס נזכר בסבל תחת פפ: "בכיתי לאמא שלי שאני רוצה לעזוב"

play
גבריאל ז'סוס במדי מנצ'סטר סיטי | רויטרס
10 השערים היפים ביותר בליגה האנגלית, עונת 2022/23 09:46

החלוץ סיפר על התקופה בסיטי: "גווארדיולה שם מגן שמאלי כחלוץ מזויף, במקומי. השתגעתי. ברגע הזה החלטתי שאני לא נשאר". וגם: מדוע המאמן "אשם" במשבר של נבחרת גרמניה?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

גבריאל ז'סוס עזב את מנצ'סטר סיטי כי לא קיבל את הבמה שהיה ראוי לה לתחושתו. אתמול (רביעי) חלוצה של ארסנל התארח בפודקאסט של שחקן העבר הברזילאי דנילסון, וסיפר כמה מתסכל היה עבורו חוסר האמון מצדו של פפ גווארדיולה.

"היה משחק שבו הוא שם את זינצ'נקו כ-'9 מזויף'. בליגת האלופות, נגד פ.ס.ז' בבית. מטורף. יום לפני זה הוא אפילו לא תרגל אותו שם באימון, הוא תרגל אותי כחלוץ. בהמשך זינצ'נקו אפילו צחק איתי, 'באותו יום הרגשתי רע בשבילך'", נזכר ז'סוס. "שעתיים לפני המשחק הייתה אסיפה קבוצתית, כולם אוכלים, נחים והולכים. הוא נתן את ההרכב, אפילו לא אכלתי. הלכתי לבכות, התקשרתי לאמא שלי ואמרתי לה 'אני רוצה לעזוב', כי הוא שם אותו ולא אותי. הוא שם מגן שמאלי בחוד. השתגעתי".

הברזילאי המשיך: "לא עליתי לחימום. הייתי במצב רע. המשחק היה ב-0:0, כשנשארו חמש דקות אמבפה הבקיע את ה-0:1. גווארדיולה קרא לי. בישלתי וכבשתי, הפכנו ל-1:2. במשחק הבא חשבתי שאשחק, אבל לא. זה קרה הרבה איתו, לא היה קל. אבל שחקן צומח מזה. זה הרגע שהחלטתי שאני לא רוצה להישאר".

גבריאל ז'סוס, שחקן ארסנל
לא נותר אלא לנצח במשחק העונה. גבריאל ז'סוס | רויטרס

עוד כדורגל עולמי

מילאן שקריניאר הוצג בפריז סן ז'רמן: "אחת הקבוצות הטובות בעולם"
אחרי המחטף של ריאל מדריד: "פנרבחצ'ה זועמת על ארדה גולר"
העברות בעולם, 6.7: צ'לסי רוצה את דיבאלה, מילאן בדרך להחתמה כפולה

מי ש"האשים" את גווארדיולה בעניין אחר לגמרי הוא שחקן העבר הגרמני בסטיאן שווינשטייגר. אקס באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד נשאל בריאיון ל-talkSPORT על המשבר של נבחרת גרמניה, שכשלה בשני המונדיאלים האחרונים וביורו 2020, והסביר: "קיימת סיטואציה מאוד טריקית בנבחרת ובכדורגל בכלל. אני חושב שחל שינוי גדול. כשפפ גווארדיולה הגיע לבאיירן מינכן ולמדינה, כולם התחילו לחשוב שצריך לשחק כדורגל בסגנון שלו, עם כל המסירות הקצרות וכו'. איבדנו את הערכים שלנו. אני חושב שרוב המדינות האחרות ראו בגרמניה נבחרת לוחמת שלא מפסיקה לרוץ עד סוף המשחק, ובשנים האחרונות שכחנו מזה, אנחנו יותר עסוקים בלהניע כדור יפה".