הנדרסון הסכים לסעודים שרוצים גם את פאביניו, טיאגו לברצלונה?

הקישור של ליברפול מתפרק מנכסיו: הקפטן ירבע את שכרו ויתאחד עם ג'רארד, אך האדומים דורשים דמי העברה. אל איתיחאד תציע 40 מיליון פאונד על הברזילאי. טיאגו עשוי לסגור מעגל

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בגמר ליגת האלופות 2022 מול ריאל מדריד, רק לפני שנה, עלתה ליברפול בקישור עם פאביניו, ג'ורדן הנדרסון וטיאגו. את עונת 2023/24 היא עלולה לפתוח כשהשלושה האלה אינם חלק מהמועדון יותר.

עוד בבוקר דווח כי סטיבן ג'רארד, מאמנה החדש של אל איתיפאק הסעודית, מנסה למשוך אליו את ג'ורדן הנדרסון שירש ממנו את סרט הקפטן באנפילד. מאוחר יותר נטען כי הקפטן הנוכחי של הרדס הסכים לעבור למזרח התיכון תמורת שכר הגדול פי 4 מזה הנוכחי, וכי הוא קיבל את האור הירוק למעבר בתום פגישה שקיים עם מאמנו יורגן קלופ. עם זאת, ליברפול לא תסכים לשחררו בחינם ולפי ה"טיימס" תדרוש כ-20 מיליון פאונד.

בהנחה שהנדרסון אכן יעזוב את המועדון אחרי 12 שנה, הוא יהפוך לשלישי מבין ארבעת הקפטנים המובילים של הקבוצה בעונה החולפת שנפרד מהמועדון. לפניו ג'יימס מילנר עבר לברייטון, בעוד רוברטו פירמינו אף הוא עבר לערב הסעודית וחתם באל אהלי. הרביעי בצוות הקפטנים שיישאר במועדון הוא וירג'יל ואן דייק.

טיאגו אלקנטרה לצד ג'ורדן הנדרסון ליברפול
ליברפול בדרך למהפכה בקישור. טיאגו והנדרסון | אימג'בנק GettyImages

כאמור, המהפכה בקישור של ליברפול לא נעצרת בהנדרסון. הקבוצה הסעודית של קארים בנזמה ואנגולו קאנטה, אל איתיחאד, תגיש הצעה עבור פאביניו שלפי הדיווחים מוערכת ב-40 מיליון פאונד. גם טיאגו אלקנטרה מבוקש, והוא עשוי לסגור מעגל בברצלונה אחרי כעשור. לפי מספר דיווחים ברחבי אירופה, בליברפול מאמינים כי יש סיכוי ממשי שהספרדי ישוב לקבוצת נעוריו, וכי הוא "יותר מישמח" לחזור למשחק תחת המנטור שלו צ'אבי. ליברפול לא תעמוד בדרכו וברצלונה צפויה להגיש עליו הצעה בימים הקרובים.

ליברפול כבר ביצעה שתי רכישות משמעותיות לקישור עם צירופם של אלכסיס מקאליסטר ודומיניק סובוסלאי, אך אם תיפרד מקשרים נוספים, כמובן שתהיה חייבת לחזק את מרכז השדה אם בכוונתה לשוב לטופ 4 אחרי עונה מאכזבת שבה סיימה חמישית. השם שעל הפרק בינתיים הוא רומאו לאביה, הקשר הצעיר והמוכשר שירד ליגה עם סאות'המפטון, אך באנפילד בוחנים במקביל אופציות נוספות.